مقاله آثار رفاهی تعدیل قیمت حامل های انرژی (۱۳۸۵-۱۳۷۶) (در بخش های حمل و نقل و مسکن ایران)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آثار رفاهی تعدیل قیمت حامل های انرژی (۱۳۸۵-۱۳۷۶) (در بخش های حمل و نقل و مسکن ایران) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آثار رفاهی تعدیل قیمت حامل های انرژی (۱۳۸۵-۱۳۷۶) (در بخش های حمل و نقل و مسکن ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آثار رفاهی تعدیل قیمت حامل های انرژی (۱۳۸۵-۱۳۷۶) (در بخش های حمل و نقل و مسکن ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آثار رفاهی تعدیل قیمت حامل های انرژی (۱۳۸۵-۱۳۷۶) (در بخش های حمل و نقل و مسکن ایران) :

مقاله آثار رفاهی تعدیل قیمت حامل های انرژی (۱۳۸۵-۱۳۷۶) (در بخش های حمل و نقل و مسکن ایران) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در رفاه اجتماعی از صفحه ۲۵۵ تا ۲۸۷ منتشر شده است.
نام: آثار رفاهی تعدیل قیمت حامل های انرژی (۱۳۸۵-۱۳۷۶) (در بخش های حمل و نقل و مسکن ایران)
این مقاله دارای ۳۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیستم تقاضای تقریبا ایده آل
مقاله قیمت سایه
مقاله متغیر جبرانی
مقاله یارانه انرژی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
طرح مساله: در این مقاله، تقاضای سیستمی حامل های انرژی در بخش های حمل و نقل و مسکن کشور ایران به تفکیک مناطق شهری و روستایی در فاصله زمانی ۱۳۸۵-۱۳۷۶، به همراه آثار رفاهی حذف یارانه انرژی در این بخش ها محاسبه شده است.
روش: برآورد توابع تقاضا با استفاده از سیستم تقاضای تقریبا ایده آل (AIDS) و آثار رفاهی حذف یارانه انرژی و رسیدن قیمت حامل های انرژی به سطح قیمت های بین المللی (قیمت های سایه)، با محاسبه متغیر جبرانی(CV) به دست آمده است. در انجام محاسبات از نرم افزارهای Matlab و Excel استفاده کرده ایم.
یافته ها: نسبت هزینه حامل های انرژی به کل مخارج بخش حمل و نقل در دهک های میانی بیشتر از سایر دهک هاست و این نسبت برای دهک دهم از بقیه کم تر است. این نسبت در بخش مسکن با افزایش سطح رفاه، کاهش پیدا می کند. این نسبت ها همچنین در مناطق روستایی بیشتر از مناطق شهری است.
نتایج: نتایج نشان می دهد تنوع حامل های انرژی در سبد انرژی، می تواند سبب کاهش متغیر جبرانی شود و در مجموع متغیر جبرانی برای دهک های هزینه ای بالاتر، بیشتر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.