مقاله مطالعه آلایندگی یک موتور دیزل فورد با بکارگیری بیودیزل تولید شده از روغن دانه گیاه منداب


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه آلایندگی یک موتور دیزل فورد با بکارگیری بیودیزل تولید شده از روغن دانه گیاه منداب دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه آلایندگی یک موتور دیزل فورد با بکارگیری بیودیزل تولید شده از روغن دانه گیاه منداب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه آلایندگی یک موتور دیزل فورد با بکارگیری بیودیزل تولید شده از روغن دانه گیاه منداب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه آلایندگی یک موتور دیزل فورد با بکارگیری بیودیزل تولید شده از روغن دانه گیاه منداب :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این پژوهش، تاثیر نسبت های حجمی مختلف از بیودیزل و گازوئیل (B0، B10، B20، B50 و B100) بر مقدار گازهای خروجی اگزوز موتور مورد مطالعه قرار گرفت. موتور تحت آزمایش یک موتور دیزل فورد با سرعت ماکزیمم ۴۸۰۰ دور در دقیقه بود که در خودروهای سبک کاربرد دارد. روغن پایه سوخت تولید شده از گیاه منداب (Eruca sativa) تهیه شد. نتایج آزمون موتور با سوخت های مختلف نشان داد که افزودن بیودیزل به گازوئیل سبب کاهش انتشار منواکسید کربن، دی اکسید کربن و اکسیدهای ازت شد، به طوری که برای سرعت های ۲۵۰۰، ۳۵۰۰ و ۴۵۰۰ دور در دقیقه، مقدار منواکسید کربن از ۰۴/۰%، ۰۴/۰% و ۰۹/۰% برای گازوئیل خالص به ترتیب به ۰۲/۰%، ۰۱/۰% و ۰۲/۰% برای مخلوط B10 رسید. مقدار CO2 نیز از ۷%، ۱۰% و ۱۲% برای گازوئیل خالص در سرعت های ذکر شده به ترتیب به ۴%، ۷% و ۷% برای مخلوط B10 رسید. مقدار اکسیدهای نیتروژن از ۲۶۸، ۳۸۰ و ppm 462 برای گازوئیل خالص در سرعت های ذکر شده به ترتیب به ۱۴۷، ۲۹۱ و ppm 346 برای مخلوط B10 رسید. افزودن بیودیزل به گازوئیل سبب افزایش در مقدار هیدروکربن های گازهای خروجی اگزوز و همچنین مقدار اکسیژن گردید، به طوری که مقدار هیدروکربن های اگزوز از ppm 2 برای سرعت ۲۵۰۰ دور در دقیقه برای گازوئیل خالص به مفدار ppm 3 برای مخلوط B10 رسید. برای سرعت های پایین موتور مقدار انتشار هیدروکربن های اگزوز برای درصدهای بالاتری از بیودیزل در مخلوط ها بیشتر بود. همچنین مقدار اکسیژن موجود در گازهای خروجی اگزوز از ۱۰%، ۶% و ۴% برای گازوئیل خالص در سرعت های یاد شده به ترتیب به ۱۴%، ۱۰% و ۱۰% برای مخلوط B10 رسید. در مجموع از میان مخلوط های مختلف تیمار B10 دارای کمترین آلایندگی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.