مقاله بررسی اثر برنامه ترویجی -آموزشی(نمایش کلیپ های تبلیغاتی)بر آگاهی،نگرش ورفتار دانش آموزان ابتدایی در خصوص افزایش میزان مصرف صبحانه و شیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر برنامه ترویجی -آموزشی(نمایش کلیپ های تبلیغاتی)بر آگاهی،نگرش ورفتار دانش آموزان ابتدایی در خصوص افزایش میزان مصرف صبحانه و شیر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر برنامه ترویجی -آموزشی(نمایش کلیپ های تبلیغاتی)بر آگاهی،نگرش ورفتار دانش آموزان ابتدایی در خصوص افزایش میزان مصرف صبحانه و شیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر برنامه ترویجی -آموزشی(نمایش کلیپ های تبلیغاتی)بر آگاهی،نگرش ورفتار دانش آموزان ابتدایی در خصوص افزایش میزان مصرف صبحانه و شیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر برنامه ترویجی -آموزشی(نمایش کلیپ های تبلیغاتی)بر آگاهی،نگرش ورفتار دانش آموزان ابتدایی در خصوص افزایش میزان مصرف صبحانه و شیر :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
تبلیغات یکی از اجزای عنصر آمیخته بازاریابی است که عاملی ارتباطی برای تاثیر بر مخاطب و تغییر نگرش، انگیزش، دانش و رفتار اوست. یکی از حوزه های با اهمیت در شناسایی رفتار مصرف کننده،مطالعه واکنش افراد به تبلیغات مختلف است.بخشی از این تبلیغ ها دارای پیامی آشکار و روشن بوده و با اثر گذاری مستقیم روی ذهن،آدمی را به مصرف یا عدم مصرف یک محصول بر می انگیزند.تغذیه متعادل و استفاده از شیر وصبحانه از مبانی مهم سلامتی کودکان و رشد جسمی و افزایش بازدهی آموزشی می باشد و برنامه های ترویجی-آموزشی یکی از روش های افزایش آگاهی و ایجاد نگرش و عملکرد صحیح در دانش آموزان است.روش پژوهش از بعد هدف کاربردی و از جنبه ی گرد آوری داده ها،توصیفی میباشد.این پژوهش نیمه تجربی بر روی ۸۵ نفر از دانش آموزان پایه چهارم دو دبستان پسرانه در دو گروه آزمایش( ۴۲ نفر) و کنترل( ۴۳ نفر) انجام شد.ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ای شامل چهار قسمت بوده،سوألات زمینه ای و سوألاتی در مورد آگاهی ،نگرش و رفتار دانش آموزان در رابطه با میزان مصرف شیر و صبحانه با توجه به مطالعات قبلی طراحی شد.پرسشنامه به صورت پیش آزمون در هر دو گروه تکمیل شد.سپس بر اساس اطلاعات به دست آمده،برنامه ی ترویجی_آموزشی(کلیپ های تبلیغاتی)برای گروه آزمایش اجرا و سوألات طراحی شد.پس از یک ماه،آزمون ثانویه از هر دو گروه به عمل آمد.داده ها بعد از کد گذاری با استفاده از نرم افزار آماریspss آزمون گردید . نتایج این مطالعه نشان داد که نمایش کلیپ های تبلیغاتی ،در ارتقاء آگاهی،نگرش و رفتار دانش آموزان گروه آزمون درمورد مصرف شیر و صبحانه ارتباط معنی دار و مثبتی داشته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.