مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های نگرش دبیران به فاوا بر کاربست فناوری در مدارس هوشمند


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های نگرش دبیران به فاوا بر کاربست فناوری در مدارس هوشمند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های نگرش دبیران به فاوا بر کاربست فناوری در مدارس هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های نگرش دبیران به فاوا بر کاربست فناوری در مدارس هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مولفه های نگرش دبیران به فاوا بر کاربست فناوری در مدارس هوشمند :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ساده وچندگانه نگرش دبیران به فاوا بر کاربست فناوری در مدارسهوشمنداست.تحقیق از نوع توصیفی، کاربردی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل دبیران زن و۹۴- مرد که در مقطع دوره دوم متوسطه در مدارس هوشمند ناحیه یک و دو شهر رشت که در سال ۹۳-۹۴مشغول تدریس هستند تشکیل می دهد که حجم نمونه آن ۲۵۰ نفر دبیر است که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شد. ابزار اندازه گیری پرسشنامه محقق ساخته کاربست فناوری با آلفای کرونباخ =۰/۸۲ و پرسشنامه محقق ساخته نگرش به فناوری با =۰/۹۵ که شامل (سه بعد اضطراب به فناوری، اطمینان به فناوری و علاقه مندی به فناوری) به ترتیب با آلفای کرونباخ =۰/۹۳؛ =۰/۸۶ و =۰/۸۶ به دست آمد روایی پرسشنامه نیز توسط اساتید و متخصصان مورد تایید قرارگرفت.روش آماری مورد استفاده شامل، آمارتوصیفی( فراوانی، میانگین و انحراف معیار)و آمار استنباطی(آزمون تی تک نمونه ای، آزمون کالموگروف اسمیرنف و ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون) بود. یافته های تحقیق نشان داد که میزان کاربست از حدمتوسط به گونه ای معنی دار پایین تر است. اما نگرش به فناوری دبیران از حد متوسط به گونه معنی داریبالاتر است.همچنین رابطهی ابعاد نگرش به فناوری با کاربست فناوری مثبت و معنادار است. نتایج تحلیلرگرسیون چند متغیره با استفاده از روش ورود نشان داد که ابعاد نگرش به فناوری پیش بین معنادارکاربستفناوری میباشند. از میان ابعاد نگرش، اطمینان به فناوری سهم بیشتری در پیش بینی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.