مقاله بررسی اثر سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در درک اقدامات بازاریابی خرده فروشان( مطالعه موردی : مصرف کنندگان پوشاک برند های معتبر شهر اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در درک اقدامات بازاریابی خرده فروشان( مطالعه موردی : مصرف کنندگان پوشاک برند های معتبر شهر اصفهان) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در درک اقدامات بازاریابی خرده فروشان( مطالعه موردی : مصرف کنندگان پوشاک برند های معتبر شهر اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در درک اقدامات بازاریابی خرده فروشان( مطالعه موردی : مصرف کنندگان پوشاک برند های معتبر شهر اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر سبکهای تصمیم گیری مصرف کنندگان در درک اقدامات بازاریابی خرده فروشان( مطالعه موردی : مصرف کنندگان پوشاک برند های معتبر شهر اصفهان) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
سبک تصمیم گیری مصرف کننده عبارتست از گرایش ذهنی که جهت گیری مصرف کننده را نسبت به انتخاب او تشریح می کند و اقدامات بازاریابی شامل ابزاری برای نفوذ در تصمیم گیری مصرف کنندگان هستند. در این مقاله تلاش شده که تاثیر سبک های تصمیم گیری مصرف کنندگان در به ثمر نشستن اقدامات بازاریابی خرده فروشان که در بین مصرف کنندگان پوشاک برند های معتبر شهر اصفهان بررسی شود. با توجه با نامحدود بودن جامعه آماری در مجموع ۲۸۰ پرسشنامه به منظور تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از معادلات ساختاری گردآوری شد که نتیجه تجزیه و تحلیل دادهها بیانگر آن بود که، افرادی با سبک های تصمیم گیری کمالگرا، قیمت گرا، حساس به نام تجاری و خرید ناگهانی و بدون برنامه دارند، بیشتر محصول گرا می باشند؛ افراد حساس به مد، تبلیغ گرا و افرادی که سبک تصمیم گیری تفریحی و تفننی دارند بیشتر متمایل به خرده فروشی و محیط مراکز خرید هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.