نقش اعتماد در رابطه بین خدمات ورضایتمندی مشتری در بازار یابی سبز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش اعتماد در رابطه بین خدمات ورضایتمندی مشتری در بازار یابی سبز دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش اعتماد در رابطه بین خدمات ورضایتمندی مشتری در بازار یابی سبز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش اعتماد در رابطه بین خدمات ورضایتمندی مشتری در بازار یابی سبز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش اعتماد در رابطه بین خدمات ورضایتمندی مشتری در بازار یابی سبز :

تعداد صفحات :۴۵

چکیده مقاله:

دریک جواب سریع احتمالا مصرف کننده نهایی محصولات است درمسیرتولید یک محصول از طراحی تا مراحل تولید مختلف تولید (آزمایش ، بسته بندی) زنجیره طولانی ازفعالیتهای مخلتف وجود دارد.هریک از این فعالیتها توسط یک نفر یاگروهی ازافرادانجام می شودوبازده این فعالیتها توسط فرددیگری مورداستفادده قرارمی گیرد. دریافت کننده این بازده مشتری محسوب می شود که به عنوان مصرف کننده نهایی اطلاق می شود.هدف ازاین مطالعه بررسی تاثیرعدالت براعتماد مشتری و سنجش نقش واسطه اعتماد درروابطه بین عدالت ادارک شده ورضایتمندی است. دراین راستا محقق با جمع آوری اطلاعات ازمشتریان شرکت هایی بابررسی نقش عدالت های توزیعی، رویه ای ، تعاملی ، واطلاعاتی برروی اعتماد مشتری به دنبال پیداکردن رابطه بین این عوامل و اعتماد مشتری بود. نتایج بدست آمده ازاین تحقیق نشان از وجودارتباط بین عدالت های گفته شده بااعتماد مشتری می باشد دراین میان عدالت توزیعی دارایی بیشترین تاثیربراعتماد وبعدازآن عدالت تعاملی ورویه ای دررتبه بعدی قراردارند ودراین میان رابطه بین عدالت اطلاعاتی واعتماد تاییدنشد باتوجه به نتایج بدست آمده می توان به این نتیجه رسیدکه اعتماد یک به عنوان یک عنصرواسطه ای مهم می تواند باعث شودکه کارکنان شرکت های مسافرتی بااستفاده از استراتژی های مناسب درراستای افزایش رضایت مشتری پیش روند. پرسشنامه مورد استفاده دراین تحقیق جهت برآورد اهداف مورد نظرازپرسشنامه بیتنر، برون ولیگ برای سنجش بهبود رضایتمندی وبرای سنجش اعتمادوعدالت ازپرسشنامه مورگان استفاده شده است، که براساس طیف پنج درجه ای لیکرت ازکاملا مخالف تا کاملاموافق درجه بندی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.