مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مهارت و نیاز دبیران به فاوا بر کاربست آن در مدارس هوشمند


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مهارت و نیاز دبیران به فاوا بر کاربست آن در مدارس هوشمند دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مهارت و نیاز دبیران به فاوا بر کاربست آن در مدارس هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مهارت و نیاز دبیران به فاوا بر کاربست آن در مدارس هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ساده و چندگانه مهارت و نیاز دبیران به فاوا بر کاربست آن در مدارس هوشمند :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ساده وچندگانه مهارت ونیازدبیران به فاوا بر کاربست فناوری در مدارس هوشمنداست.تحقیق از نوعتوصیفی، کاربردی است. جامعه آماری این تحقیق شامل دبیران زن و مرد که در مقطع دوره دوم متوسطه در مدارس هوشمند ناحیه یک و دو شهر رشت که در سال ۹۳-۹۴ مشغول تدریس هستند تشکیل میدهد که حجم نمونه آن ۲۵۰ نفر دبیر است که به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری پرسشنامه محقق ساخته کاربست فناوری با آلفای کرونباخ =۰/۸۲ پرسشنامه محقق ساخته مهارت در فناوری با آلفای کرونباخ =۰/۹۴ و پرسشنامه محقق ساخته نیاز به فناوری با آلفای کرونباخ =۰/۹۴ به دست امد و روایی پرسشنامه نیز توسط اساتید و متخصصان مورد تایید قرارگرفت روش آماری مورد استفاده شامل، آمار توصیفی (فراوانی، میانگین و انحرافمعیار)و آمار استنباطی (آزمون تی تک نمونه ای، آزمون کالموگروف اسمیرنف و ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون) بود. یافته هایتحقیق نشان داد که میزان کاربست از حد متوسط به گونه ای معنی دار پایین تر است. مهارت در فناوری دبیران از حد متوسط تفاوت معنیداری ندارد و وضعیت نیاز به فناوری دبیران از حد متوسط تفاوت معنی داری ندارد. همچنین رابطهی متغیرهای مهارت در فناوری وکاربست فناوری مثبت و معنادار و رابطه ی نیاز به فناوری با کاربست فناوری در جهت منفی و معکوس است. متغیرهای مهارت و نیاز بهفناوری نیز پیش بین معنادار کاربست فناوری می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.