مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
هدف این تحقیق بررسی بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی داخلی بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط است. تحقیق حاضر براساس هدف از نوع کاربردی و بر اساس ماهیت و نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی – همبستگی است. جامعه مورد مطالعه این تحقیق کلیه مدیران و کارشناسان بنگاههای کوچک و متوسط در شهر تهران میباشد که یک نمونه ۳۵۳ نفری از آنها بررسی گردید. ابزار تحقیق پرسشنامه بود پایایی این پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ و با مقدار۰/۹۵ مورد تایید قرار گرفت. داده های گردآوری شده با استفاده از رویکرد دو مرحلهای روش مدل معادلات ساختاری به کمک نرم افزارAMOS 16 تجزیه و تحلیل گردید. یافتههای مطالعه نشان دادند که مدل پیشنهادی تحقیق از برازش مطلوبی برخوردار است و مطابق نتایج آمیخته بازاری ابی داخلی تاثیر مثبت و معناداری بر روی عملکرد بنگاههای کوچک و متوسط داشت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.