مقاله ارزیابی الیاف کنف و سرباره فولاد کوره قوس الکتریکی در آسفالت با استخوان بندی درشت دانه SMA


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی الیاف کنف و سرباره فولاد کوره قوس الکتریکی در آسفالت با استخوان بندی درشت دانه SMA دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی الیاف کنف و سرباره فولاد کوره قوس الکتریکی در آسفالت با استخوان بندی درشت دانه SMA  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی الیاف کنف و سرباره فولاد کوره قوس الکتریکی در آسفالت با استخوان بندی درشت دانه SMA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی الیاف کنف و سرباره فولاد کوره قوس الکتریکی در آسفالت با استخوان بندی درشت دانه SMA :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
عمدتاً از الیاف سلولزی در ساختار آسفالت با استخوان بندی درشت دانه استفاده می شود. این الیاف در ایران تولید نمی شوند و عمدتاً به قیمت زیاد از آلمان وارد می شود. سرباره فولاد محصول فرعی کارخانه فولادسازی است که یک مسئله محیط زیستی است. در این تحقیق از سرباره فولاد به عنوان سنگدانه درشت دانه در آسفالت با استخوان بندی درشت دانه استفاده می شود و امکان استفاده کنف به عنوان الیافی طبیعی و مقایسه با الیاف سلولزی صورت می گیرد. برخی از مشخصات سرباره فولاد به وسیله SEM مورد بررسی قرار می گیرد. بر روی نمونه هاا در درصد قیر بهینه آزمایشهای ریزش ماستیکمکش غیر مستقیم و دوام در برابر زیان های رطوبتی انجام می گیرد. نتایج نشان می دهند که استفاده از کنف به عنوان تثبیت کننده امکان پذیر است و استقامت مارشال را افزای می دهد. دوام در برابر زیان رطوبتی مخلوط آسفالت با استخوان بندی درشت دانه حاوی الیاف کناف نسبت به الیاف سلولزی اندکی بیشتر می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.