مقاله اولویت بندی ابعاد هوشمندی رقابتی در اثربخشی استراتژی های بازاریابی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اولویت بندی ابعاد هوشمندی رقابتی در اثربخشی استراتژی های بازاریابی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اولویت بندی ابعاد هوشمندی رقابتی در اثربخشی استراتژی های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویت بندی ابعاد هوشمندی رقابتی در اثربخشی استراتژی های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اولویت بندی ابعاد هوشمندی رقابتی در اثربخشی استراتژی های بازاریابی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف اصلی تحقیق بررسی تاثیرا بعادهوش رقابتی براثربخشی استراتژیهای بازاریابی شرکت های صادرکننده موادغذایی شهراردبیل می باشد روش پژوهش ازنوع همبستگی بوده و جامعه اماری شامل کلیه مدیران و سرپرستان شرکت های صادرکننده موادغذایی شهراردبیل میباشد مطابق فرمول کوکران حجم نمونه ۱۳۲ نفر ازبین ۲۰۰نفر انتخاب گردید وپاسخ دهندگان باروش نمونه گیری تصادفی ساده گزینش شدند برای جمع اوری اطلاعات ازابزار پرسشنامه استفاده شد روایی پرسشنامه با گرفتن مشاوره ازاعضای هیئت علمی متخصص دراین زمینه تقویت و پایایی پرسشنامه هوش رقابتی و اثربخشی استراتژیهای بازاریابی با استفاده ازضریب آلفای کرونباخ مورد تایید قرارگرفت جهت تجزیه و تحلیل داده ها ازامار توصیفی برای طبقه بندی تهیه نمودارها وجداول فراوانی استفاده گردید و برای ازمون فرضیه ها ابتدا جهت اگاهی ازنرمال بودن متغیرها ازازمون اسمیرنوف کولموگروف استفاده شد که مشاهده گردید متغیرها ازتوزیع نرمال برخوردارند و دراین حالت بااستفاده ازامار استنباطی به تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق پرداخته شد و ازازمون رگرسیون برای یافتن میزان تاثیر ابعادهوشمندی رقابتی براثربخشی استراتژیهای بازاریابی استفاده شد یافته های تحقیق نشان داد که ابعادهوش رقابتی براثربخشی استراتژیهای بازاریابی رابطه مثبت و معنی داری دارد همچنین یافته ها حاکی ازآن است که برای اثربخشی استراتژی های بازاریابی آگاهی ازوضعیت رقبا دارای بیشترین اهمیت نسبی می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.