مقاله اهمیت روانشناسی در تبلیغات و بازاریابی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اهمیت روانشناسی در تبلیغات و بازاریابی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت روانشناسی در تبلیغات و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت روانشناسی در تبلیغات و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت روانشناسی در تبلیغات و بازاریابی :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه تبلیغات به عنوان یکی از استراتژی های بازاریابی تلاش برای نفوذ بر دیگران به منظور نیل به مقام خاصی با دست انداختن به افکار و احساسات آنان به عنوان ابزاری آگاهی بخش در دانش ارتباطات تاثیری شگرف بر رفتار مصرف کنندگان و چگونگی انتخاب آنها دارد و بدین ترتیب نقش مهم و جایگاه برجسته ای در ارتقای فروش موفق محصولات یک سازمان کسب نموده است و در همین راستا بهره جستن از علوم مختلف جهت موثر واقع شدن آن از موضوعات مطرح روز این رشته است . لذا محققان درتحقیقات خود تلاش مینمایند تا امکان بهره مندی سازما نها از این استراتژی را ممکن سازند.یکی از علوم بسیار تاثیر گذار دراین امر، روانشناسی است.عوامل بسیار متعددی بر انتخاب استراتژی بازاریابی تاثیر می گذارد که از جمله می توان به رفتار رقبا و خواست مشتریان اشاره کرد . در این میان رفتار خریداران یکی از عوامل کلیدی است که می تواند نقش موثری در انتخاب استراتژهای بازاریابی ایفا نماید. رفتار خریدار از موضوعات جدید حوزه بازاریابی به شمارمی رود که ارتباط بین علم روانشناسی و تبلیغات و بازاریابی را روشنتر میسازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.