مقاله بررسی رابطه ی ساده وچندگانه ی ابعاد مدیریت استعداد با اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی ساده وچندگانه ی ابعاد مدیریت استعداد با اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی ساده وچندگانه ی ابعاد مدیریت استعداد با اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی ساده وچندگانه ی ابعاد مدیریت استعداد با اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی ساده وچندگانه ی ابعاد مدیریت استعداد با اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ی ساده و چندگانهی ابعاد مدیریت استعداد(جذب استعدادها،همسوسازی و نگهداشت استعدادها و توسعهی استعدادها) با اشتیاق شغلی معلمان مدارس ابتدایی می باشد . پژوهش ازنوع توصیفی همبستگی است . ۹۴ است که از بین آنها به روش – جامعهی آماری شامل ۲۰۰ نفرازمعلمان مدارس ابتدایی بخش چاروسا درسال تحصیلی ۹۳ نمونهگیری تصادفی طبقهای و براساس کرجسی- مورگان تعداد ۱۳۱ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند . برای جمعآوری داده ها از پرسشنامهی مدیریت استعدادکه توسط صیادی ،محمدی ونیک پور ( ۱۳۹۱ ) تدوین شده و پرسشنامه اشتیاق شغلی شوفلی و سالوانوا ( ۲۰۰۴ ) استفاده شد .روایی پرسشنامه ها به تأیید اساتید و صاحب نظران رسید . همچنین میزان پایایی با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ در یک مطالعه مقدماتی روی یک نمونه ۳۰ نفری، برای پرسشنامه مدیریت استعداد ( ۹۰ /. ) و پرسشنامه اشتیاق شغلی( ۸۴ /.) به دست آمد . برای تعیین نرمال بودن توزیع داده ها از آزمون کالموگروف اسمیرنف و برای تجزیه وتحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی (فراوانی، درصد، میانگین و انحراف استاندارد)و روش های آمار استنباطی (آزمون t تک نمونه ای، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه)استفاده شد .یافته های تحقیق نشان داد که میزان مدیریت استعداد و اشتیاق شغلی معلمان از حد متوسط به گونه ای معنی دار بالاتر است و روابط مثبت معناداری بین مدیریت استعداد و ابعاد آن با رفتار اشتیاق شغلی معلمان وجود دارد .همچنین از سه بعد مدیریت استعداد ، توسعهی استعداد ها رابطه ی پیش بینی کنندهی معنی داری با اشتیاق شغلی معلمان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.