مقاله بررسی تاثیر مدیریت استراتژیکبرند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر مدیریت استراتژیکبرند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر مدیریت استراتژیکبرند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر مدیریت استراتژیکبرند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر مدیریت استراتژیکبرند در رابطه مشتری گرایی و رقیب گرایی بر توسعه محصول جدید :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
هدف از انجام پژوهش پیش رو بررسی عوامل تاثیر گذار بر توسعه محصول جدید می باشد، برای این منظور پس از مرور ادبیات موضوع و تحلیل محتوای متغیر وابسته، سه متغیر مشتری گرایی، رقیب گرایی و مدیریت استراتژیک برند به عنوان عوامل مهم تاثیر گذار انتخاب شدند و میزان تاثیر آنها بر توسعه محصول جدید مورد سنجش قرار گرفت. داده های پژوهش از طریق توزیع پرسشنامه در بین ۶۶ نفر از مدیران شرکت های تولیدی جمع آوری گردید و سپس با نرم افزارSPSS V.22 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتاج حاصل شده بیانگر این مطلب می باشد که شرکت ها با مشتری گرایی و رقیب گرایی قوی می تواند تاثیر بالا بر قابلیت مدیریت برند بگذارند و با توجه و اجرای همزمان استراتژی های مربوط به رقیب گرایی، مشتری گرایی و قابلیت مدیریت برند می تواند توسعه و موفقیت محصولات جدید را تحت تاثیر قرار دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.