مقاله بررسی تاثیر موانع جابجایی بر وفاداری و قصد خرید مشتری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر موانع جابجایی بر وفاداری و قصد خرید مشتری دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر موانع جابجایی بر وفاداری و قصد خرید مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر موانع جابجایی بر وفاداری و قصد خرید مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر موانع جابجایی بر وفاداری و قصد خرید مشتری :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
امروزه با توجه به افزایش رقابت و همچنین افزایش هزینههای مربوط به جذب مشتریان جدید، ایجاد روابط بلند مدت با مشتریان وافزایش وفاداری آنان اهمیت قابل ملاحظهای یافته است. این تحقیق با هدف بررسی تاثیر موانع جابجایی بر وفاداری مشتری انجام شده است. در این پژوهش، ابتدا تاثیر ابعاد موانع جابجایی (هزینههای جابجایی، جذابیت جایگزینها و روابط بینفردی) بر وفاداری مشتری و سپس تاثیر وفاداری بر قصد خرید مشتری مورد بررسی قرار گرفته است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- همبستگی و مبتنی بر معادلات ساختاری است. در این پژوهش کلیهی خریداران در فروشگاه های رفاه شهر شیراز به عنوان جامعهی آماری انتخاب شدند و نمونهی مورد نیاز برای تجزیهوتحلیل آماری با استفاده از فرمول کوکران برابر ۳۸۵ است. گردآوری داده ها از طریق پرسشنامه صورت گرفت. پس از اطمینان از روایی و پایایی ابزار اندازهگیری، با تایید نظر اساتید حوزهی بازاریابی و با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ ، پرسشنامه در میان اعضای نمونه به صورت تصادفی ساده توزیع شد. تجزیهوتحلیل دادهها با کمک آزمون همبستگی پیرسن و تحلیل مسیر با استفاده از نرمافزارهایLISREL و SPSS.21 انجام شد. نتایج حاصل وجود رابطهی معنادار بین ابعاد موانع جابجایی با وفاداری مشتری و وفاداری با قصد خرید راتایید نمودند. همچنین نتایج نشان دادند که از میان موانع جابجایی، روابط بینفردی و جذابیت جایگزینها بیشترین تاثیر را بر وفاداری مشتری دارند. نتایج این تحقیق مطابق با نتایج مطالعات انجامشده توسط محققان میباشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.