مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان به محصولات با فناوری پیشرفته


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان به محصولات با فناوری پیشرفته دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان به محصولات با فناوری پیشرفته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان به محصولات با فناوری پیشرفته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان به محصولات با فناوری پیشرفته :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
هدف این مطالعه بررسی تاثیر عوامل شناختی (سودمندی ادراک شده، سهولت استفاده ی ادراک شده، ریسک ادراک شده) و عوامل عاطفی (لذت، برانگیختگی و کنترل) بر نگرش و قصد خرید یک محصول جدید با فناوری پیشرفته است. دادههای مطالعه از یک نمونه ۳۹۱ نفری از دانشجویان دانشگاه های کلان شهر تهران انتخاب گرد ید . ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه ساختارمند بود که پایایی آن با استفاده از معیار آلفای کرونباخ=۰/۸۴ تایید گردید. دادهها به روش تحلیل معادلات ساختاری به کمک نرم افزارAMOSمورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد برازش مدل پیشنهادی مناسب است و نقش میانجی گری نگرش مورد تایید قرارگرفت. همچنین تاثیر معنادار سودمندی ادراک شده ، سهولت استفاده ی ادراک شده ، لذت و کنترل بر نگرش و تاثیر نگرش بر قصد خرید و ریسک ادراک شده و لذت بر قصد خرید تایید گردید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.