مقاله طراحی آموزشی شناختی در محیط های یادگیری چند رسانه ای با استفاده از مدل طراحی آموزشی عناصر چهارگانه


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی آموزشی شناختی در محیط های یادگیری چند رسانه ای با استفاده از مدل طراحی آموزشی عناصر چهارگانه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی آموزشی شناختی در محیط های یادگیری چند رسانه ای با استفاده از مدل طراحی آموزشی عناصر چهارگانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی آموزشی شناختی در محیط های یادگیری چند رسانه ای با استفاده از مدل طراحی آموزشی عناصر چهارگانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی آموزشی شناختی در محیط های یادگیری چند رسانه ای با استفاده از مدل طراحی آموزشی عناصر چهارگانه :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
آموزش به عنوان فعالیتی که با هدف آسان ساختن یادگیری از سوی آموزگار یا معلم طرح ریزی می شود، نیازمند طراحی وپیش اندیشی است .طراحی آموزشی عامل مؤثری در زمینه سازی برای ایجاد یادگیری عمیق ومعنی دار و ایجاد توانایی حلمسئله می باشد و در تناسب با نظریه های یادگیری مختلف، شکلها و اثرات متفاوتی خواهد داشت. نظریه ی شناختی یادگیریمعتقد است که یادگیری یک فرایند درونی است و حاصل کسب و بازسازی ساختارهای شناختی است که از طریق آن اطلاعاتپردازش و در حافظه ذخیره می شوند و طراحی آموزشی متناسب با این نظریه مبتی بر راهبردهای شناختی خواهد بود. براساس مدل طراحی آموزشی عناصر چهار گانه که دقیقا بر مبنای راهبردهای شناختی طراحی شده است، چهار جزء برایتحقق یادگیری پیچیده لازم است: ۱) وظایف یادگیری ۲) اطلاعات حمایتی ۳) اطلاعات روش کاری و ۴) تمرین تکالیف کوچک. این مقاله استفاده از مدل مذکور را برای محیط های یادگیری چند رسانه ای مورد بحث قرار می دهد و ۱۴ اصل چندرسانه ای را به هر کدام از چهار جزء، متصل می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.