مقاله شناسایی موانع عملیاتی کردن برنامه های آموزشی مدیریت استراتژیک ازدیدگاه مدیران شرکت پتروشیمی جم


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی موانع عملیاتی کردن برنامه های آموزشی مدیریت استراتژیک ازدیدگاه مدیران شرکت پتروشیمی جم دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی موانع عملیاتی کردن برنامه های آموزشی مدیریت استراتژیک ازدیدگاه مدیران شرکت پتروشیمی جم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی موانع عملیاتی کردن برنامه های آموزشی مدیریت استراتژیک ازدیدگاه مدیران شرکت پتروشیمی جم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی موانع عملیاتی کردن برنامه های آموزشی مدیریت استراتژیک ازدیدگاه مدیران شرکت پتروشیمی جم :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف اساسی این پژوهش بررسی شناسایی موانع عملیاتی کردن برنامه های آموزشی مدیریت استراتژیک از دیدگاه مدیران شرکت پتروشیمی جم می باشد. جامعه این پژوهش شامل تمامی مدیران استراتژیک و متخصصان حوزه مدیریت استراتژیک در شرکت پتروشیمی جم است، که تعداد آنها ۱۰۰ نفر می باشد. از این جامعه طبق فرمول کوکران ۸۰ نفر بعنوان گروه نمونه بصورت تصادفی ساده انتخاب شد. روش تحقیق توصیفی – پیمایشی و ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامهی محقق ساخته شناسایی موانع عملیاتی کردن برنامه های آموزشی مدیریت استراتژیک بود. که روایی صوری و محتوایی مورد تأیید اساتید و خبرگان و اعتبار این پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ ۰,۹۳ محاسبه شد . بااستفاده از روش های آمار توصیفی ، فراوانی ، درصد و آمار استنباطی( آزمونt و آزمون رتبه بندی فریدمن ) ، دادههاتحلیل شد . نتایج نشان داد که همه موانع سازمانی (فرهنگ سازمانی، ناکارآمدی مدیریت، محدودیت منابع و;)، کیفیت محتوای آموزشی و کیفیت دانش و تدریس مدرس در اجرایی کردن دورههای آموزشی مدیریت استراتژیک در عملیاتی کردن برنامههای آموزشی مدیریت استراتژیک نقش دارد. آزمون زتبه بندی فریدمن نشان داد مهمترین موانع شاملساختار سازمان و سیستم کنترل سازمانی و مدیریت ارشد سازمان و کمترین عامل نقش دانش و تدریس مدرس است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.