مقاله نقشویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقشویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقشویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقشویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقشویترینگردی در بهبود عملکرد بازاریابی ویروسی :
تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
مقدمه: با رشد اینترنت و جهانیسازی، بیش از هزاران بنگاه تولیدکننده یک محصول خاص بوجود آمده است. سوال این است که چه کسی در چنین محیط برآشفتهای پیروز خواهد بود؟ پاسخ اینکه: آنهایی که بازاریابی تمام عیاری انجام دهند . بازاریابی کلید تجارت الکترونیکی موفق است. بدون بازاریابی، بهترین محصولات، بدون سوددهی و با کیفیتترین خدمات، بدون مشتری خواهند ماند.بدائت اینترنت بسیاری را براین باور داشته است که برای بهرهبرداری از این فناوری، تکنیکها و روشهای جدیدی باید توسعه یابد. این مطالعه با هدف بررسی تاثیر پدیده ویترینگردی بر اثربخشی استراتژیهای بازاریابی ویروسی صورت گرفته است. نتیجهگیری: با جمع بندی مطالعات پیشین به این نتیجه می رسیم که ویترینگردی می تواند به عنوان یک پیشنهاد قابل اجرا و سودمند در زمینه تکنیکها و استراتژیهای بازاریابی موثر باشد. ویترینگردی بر برخی از عوامل کلیدی موفقیت در استراتژیهای بازاریابی ویروسی موثر میباشد. ویترینگردی میتواند یک ابزار قدرتمند برای تامین اطلاعات مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل رفتارهای اجتماعی، و برجستهسازی الگوی سیستماتیک در طبیعت اشتراک دانش و ترغیب و پاسخ، باشد؛ بنابراین همچنین بنابر عوامل موفقیت تکنیکهای بازاریابی ویروسی، پیشنهاد شده که بهره گرفتن از تکنیک ویترینگردی ممکن است منجر به استراتژیهای بازاریابی موفقتر و قابل اعمالتری شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.