مقاله نقشهوشتجاری در بازاریابی و مدیریت بازار


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقشهوشتجاری در بازاریابی و مدیریت بازار دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقشهوشتجاری در بازاریابی و مدیریت بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقشهوشتجاری در بازاریابی و مدیریت بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقشهوشتجاری در بازاریابی و مدیریت بازار :

تعداد صفحات:۴۳
چکیده:
با وجود رقابت شدید در فضای تجارت جهانی؛ سازمانها باید بطور مداوم، در پی کسب اطلاعات دقیق برای اتخاذ تصمیمات صحیح و در نتیجه حفظ مزیت رقابتی خود، در مقایسه با سایر رقبا باشند. بنابراین ، هر سازمان تجاری برای پایداری در مواجهه با تغییرات بازار و توانایی مدیریت آن، نیازمند تجزیه و تحلیل و پیش بینی رفتار بازار می- باشد و به این منظور باید فرآیندهای موجود در کسبوکار خود را، با بکارگیری یک رویکرد کسب و کار هوشمند و استفاده از فناوریهای مدرن همانند هوش تجاری ۱ و داده کاوی ۲بروز رسانی نماید. اطلاعات استنتاجی هوش تجاری میتواند پایه گذار بروز تغییرات مهم و اتخاذ تصمیمات بنیادی از جمله برقراری زمینه های جدید برای همکاری، کسب مشتریان جدید، شناسایی بازارهای جدید و ارائه محصولات جدید برای مشتریان در یک سازمان باشد .در این پژوهش ابتدا تعاریفی از هوش تجاری ، اصول و ویژگیهای مربوط به آن، ضرورت بکارگیری آن در مدیریت بازار ۳ و نحوه دستیابی به منافع آن در روند کسب و کار بیان می شود. همچنین نقش عامل های هوشمند ۴ را در بازاریابی به عنوان یکی از راه های مکانیزه کردن فعالیت های کسب و کار جهت کاهش هزینه ها و سرعت انجام کارها بررسی می کنیم. بعد از آن یک سیستم اطلاعاتی رابط کاربر ۵ جهت در دسترس قرار دادن اطلاعات، بنام داشبورد مدیریت ۶ را معرفی می کنیم،که یکی از ابزار های هوش تجاری برای مدیران، جهت نظارت بر فعالیت های کسب و کارو بررسی وضعیت سازمان نسبت به هدف نهایی می باشد . همچنین داده کاوی به عنوان یکی از عناصر اصلی کسب و کار هوشمند و کاربرد آن در حوزهی بازاریابی ۷ مورد بررسی قرار میگیرد. در آخر عوامل موثر بر موفقیت و شکست پروژه های هوش تجاری را بیان می کنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.