مقاله نقش برنامه ریزان شهری در تبیین برند گردشگری برای شهرها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش برنامه ریزان شهری در تبیین برند گردشگری برای شهرها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش برنامه ریزان شهری در تبیین برند گردشگری برای شهرها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش برنامه ریزان شهری در تبیین برند گردشگری برای شهرها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش برنامه ریزان شهری در تبیین برند گردشگری برای شهرها :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
امروزه گردشگران برای انتخاب مقصد موردنظر خود با دامنه گستردهای از مقاصد که امکانات رفاهی و تفریحی تقریباً مشابهی را پیشنهاد مینمایند روبرو هستند، بنابراین دیگر کافی نیست که یک شهر توسعه گردشگران شناختهشده باشد تا بهعنوان مقصد سفر انتخاب شود بلکه میبایست تصویری منحصربهفرد از خود خلق نماید. برند گردشگری، شهر را قادر میسازد تا گردشگران در این رقابت فشرده آن را بهعنوان اولویت سفرانتخاب نمایند. هدف این مقاوه، معرفی مفاهیم مرتبگ با برند گردشگری و مشخص کردن اهمیت نقش برنامه ریزان شهری در برند گذاری برای شهرها است. در این راستا، به روش اسناد ی مفاهیم مرتبط شناسایی شده و درنهایت نمونهای از یک فرایند برنامهریزی برند گردشگری برای شهرها ارائه میگردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.