مقاله بررسی و پایش سیستم جرقه زنی موتور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و پایش سیستم جرقه زنی موتور دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و پایش سیستم جرقه زنی موتور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و پایش سیستم جرقه زنی موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و پایش سیستم جرقه زنی موتور :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
یکی از سیستمهای مهم در موتور خودرو سیستم جرقه زنی است، عملکرد این سیستم در کیفیت احتراق سوخت در موتور،قدرت تولیدی موتور و آلودگی زیست محیطی، نقش اساسی دارد. در این تحقیق روی وضعیت عملکرد یک مدل از سیستم جرقه زنی با استفاده از انواع قطعات نو و بستن مدار الکتریکی آن و مقایسه آن با قطعات و مدار مستعمل مطالعه شده است. از جمله متغییر های مورد نظر تغییر نوع کویل، طول سیم کشیها، تعویض دلکو، تنظیمات پلاتین و خازن دلکو بود که در طول آزمایشها انواع مقاومتهای الکتریکی، افت ولتاژها و کمیتهای مورد نیاز کنترل و اندازه گیری شد. در این مطالعه مشاهده شد که معمولا به مرور زمان مقاومت الکتریکی کویل کاهش یافته که منجر به کاهش قدرت جرقه در سیستم جرقه زنی میشود. ضمناً افت ولتاژ در دهانه پلاتین ارتباط مستقیم با تنظیمات و سالم بودن پلاتینهای دلکو دارد، در حالیکه افت ولت مدار اولیه کویل به سالم بودن، طول حلقههای آن، طول سیم کشی از باتری تا کویل ارتباط بیشتری دارد. در اکثر موارد افت ولتاژ کل بیشتر از حد مجاز۰/۷ ولت بود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.