مقاله مقایسه هزینه ساخت روسازی های قابل اجرا در راه های با حجم ترافیک کم با در نظرگرفتن تغییرات سی بی آر خاک بستر و ترافیک مسیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه هزینه ساخت روسازی های قابل اجرا در راه های با حجم ترافیک کم با در نظرگرفتن تغییرات سی بی آر خاک بستر و ترافیک مسیر دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه هزینه ساخت روسازی های قابل اجرا در راه های با حجم ترافیک کم با در نظرگرفتن تغییرات سی بی آر خاک بستر و ترافیک مسیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه هزینه ساخت روسازی های قابل اجرا در راه های با حجم ترافیک کم با در نظرگرفتن تغییرات سی بی آر خاک بستر و ترافیک مسیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه هزینه ساخت روسازی های قابل اجرا در راه های با حجم ترافیک کم با در نظرگرفتن تغییرات سی بی آر خاک بستر و ترافیک مسیر :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
شبکه راههای هر کشور از شاخصهای اساسی در روند رشد اقتصادی و تعیین شاخصهای توسعه محسوب میشوند. در جوامع روستایی، راهها، نقش مهمی از نظر اجتماعی و اقتصادی بازی میکنند. در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران بخش عمده جابجایی کالا و مسافر از طریق راههای زمینی صورت میگیرد به طوری که طرق دیگر حمل و نقل در مراتب دیگر قرار دارند. در ایران بیش از ۰۰۰ , ۰۹۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که در حدود % ۰۰ شبکه راه های کشور را تشکیل می دهند. راههای روستایی به طور کلی برای تحمل ترافیک نسبتاً سبک است. این راهها معمولاً دسترسی به مناطق روستایی را فراهم میکنند. بیشتر راهها در مناطق روستایی، راههای با حجم ترافیک کم در نظر گرفته میشوند. روسازی یکی از اجزای مهم و زیربنایی جاده محسوب میشود و باید برحسب اهمیت راه مورد نظر از شرایط ویژه و مناسبی برخوردار باشد. طیف گسترده ای از روسازی های قابل اجرا در راه های روستایی وجود دارد. هریک از این روسازی ها دارای مشخصات عملکردی متفاوتی می باشند. عملکرد روسازی ها در چرخه عمر تابع عوامل مختلفی است که ترافیک، مقاومت خاک بستر و مشخصات آب و هوایی مسیر از مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر عملکرد روسازی می باشند. در این مقاله ابتدا روسازی های قابل اجرا در راه های با حجم ترافیک کم شناسایی شده است. پس از شناسایی روسازی های قابل اجرا در راه های با حجم ترافیک کم از سیستم خبره جهت ارزیابی عملکرد روسازی ها در شرایط ۰ تا / مختلف استفاده گردید. در نهایت روسازی های پیشنهادی در سه حالت ترافیکی و نیز در محدوده مقاومتی خاک بستر با سی بی آر بین ۵ ۵۵ طراحی و هزینه ساخت هریک از گزینه ها محاسبه گردید. نتایج نشان می دهد که روسازی های بتنی در راه های باحجم ترافیک کم دارای صرقه اقتصادی بسیاری در مقایسه با روسازی های آسفالتی مرسوم می باشند این صرفه اقتصادی بویژه در سی بی آر خاک بستر کمتر از ۰۰ بسیار مشهود می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.