رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر باهدف تعیین رابطه خودکارآمدی با اثربخشی مدیران دوره ی متوسطه شهر کرمانشاه انجام گرفت. پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران دوره ی متوسطه اداره آموزش و پرورش شهر کرمانشاه ( ۴۴ مدیر مرد و ۵۰ مدیر زن ) در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ بود که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای نمونه ای به حجم ۷۶ نفر انتخاب شد. برای گردآوری داده ها از پرسشنامه های خود کارآمدی عمومی شرر و همکاران ( ۱۹۸۲ ) و اثر بخشی پارسونز استفاده گردید برای تحلیل داده ها از میانگین، انحراف استاندارد، ضریب همبستگی پیرسون، آزمون t مستقل استفاده شد. نتایج نشان داد که بین خودکارآمدی با اثربخشی رابطه مثبت وجود دارد؛ اما اثربخشی در بین مدیران زن و مرد تفاوت معناداری مشاهده نشد. نتایج نشان داد که بین سابقه کاری و اثربخشی رابطه معناداری وجود دارد. با توجه به یافته های پژوهش پیشنهاد می شود سازمان آموزش و پرورش برای افزایش اثربخشی مدیران به برگزاری برنامه های مانند کارگاه های آموزشی و استفاده از روانشناسان و مشاوران نسبت به تقویت خودکارآمدی اقدام نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.