مقاله بررسی کانال های تبلیغاتی گروه خودروسازی سایپا(مطالعه موردی در خرید بسته های خدماتی توسط مشتریان این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۳۹۳)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی کانال های تبلیغاتی گروه خودروسازی سایپا(مطالعه موردی در خرید بسته های خدماتی توسط مشتریان این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۳۹۳) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی کانال های تبلیغاتی گروه خودروسازی سایپا(مطالعه موردی در خرید بسته های خدماتی توسط مشتریان این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۳۹۳)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی کانال های تبلیغاتی گروه خودروسازی سایپا(مطالعه موردی در خرید بسته های خدماتی توسط مشتریان این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۳۹۳)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی کانال های تبلیغاتی گروه خودروسازی سایپا(مطالعه موردی در خرید بسته های خدماتی توسط مشتریان این شرکت در شش ماهه اول سال ۱۳۹۳) :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی کانال های تبلیغاتی گروه خودروسازی سایپا می باشد. روش این تحقیق پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده است. پس از پر شدن پرسشنامه ها، جداول توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار spss به دست آمده و تحلیل شد. جامعه آماری در این تحقیق شامل کلیه مشتریان تهرانی که در شش ماهه اول سال ۹۳ برای خرید بسته های خدماتی به نمایندگی های سایپا مراجعه کرده اند. روش نمونه گیری در این خوشه ای چندمرحله ای است، که شهر تهران را به ۵ منطقه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تقسیم می کنیم و از هر منطقه دو نمایندگی به روش تصادفی انتخاب شده است. جامعه نمونه با توجه به فرمول کوکران تعداد ۳۸۴ نفر است. پس از پیمایش و تحلیل داده ها با توجه به نتایجی که به دست آمد می توان گفت: نتایج بررسی ها نشان داد که اکثریت پاسخگویان بیشتر از ۶ سال است که از محصولات گروه سایپا استفاده می کنند اما اکثر آن ها از جزییات و کیفیت و کمیت بسته های خدماتی گروه سایپا اطلاع ندارند و بسته های خدماتی شرکت سایپا را خریداری نکرده اند همچنین اعتقاد دارند که استفاده از تبلیغات صوتی و تصویری توسط گروه سایپا می تواند بیشتر موجب جلب توجه مخاطبان شود. آن ها از سبک ها و شیوه های تبلیغ محصولات سایپا در نمایندگی ها تا حدی راضی هستند و از بسته های خدماتی شرکت سایپا رضایت چندانی ندارند. شعار تبلیغاتی سایپا در اندیشه ای متفاوت تا حدی برای آن ها جذاب و گیرا هست و رنگ نارنجی به میزان زیادی آن ها را به یاد محصولات سایپا می اندازد. اکثریت افراد اولویت اول را برای تبلیغات صوتی و تصویری، اولویت دوم را برای تبلیغات محیطی و چاپی(بروشور، کاتالوگ) اولویت پنجم را برای تبلیغات مجازی و پیامک تبلیغاتی به عنوان کانال های تبلیغاتی جذاب و گیرا انتخاب کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.