مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع از سازمان (مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان) :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
هدف اصلی تحقیق حاضر، بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع (مطالعه موردی شرکت توزیعنیروی برق استان گلستان) می باشد. این پژوهش ازنظر نوع هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها، توصیفی از نوعهمبستگی بوده که در سال ۱۳۹۳ انجام شده است.روش انجام تحقیق به صورت میدانی و ابزارگردآوری اطلاعات پرسشنامهاستاندارد می باشد. تعداد اعضای جامعه آماری ۳۵۰ نفر از کارکنان و ۳۵۰ نفر از ارباب رجوع است که از هر گروه نمونه ای بهاز SPSS تعداد ۱۸۶ نفر به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شد.برای تجزیه وتحلیل اطلاعات بااستفاده از نرم افزارآزمونهای کولموگروف – اسمیرنوف و ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس چند متغیره استفاده شده است..نتایج نشانداد که در شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان بین رفتار شهروندی سازمانی و رضایت ارباب رجوع رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد. همچنین نتایج نشان داد بین ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (نوع دوستی، وجدان کاری، وظیفه شناسی،فضیلت مدنی، نزاکت) با رضایت ارباب رجوع رابطه مثبت و معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.