مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر نگرش و رفتار صرفه جویانه مشترکین برق خانگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر نگرش و رفتار صرفه جویانه مشترکین برق خانگی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر نگرش و رفتار صرفه جویانه مشترکین برق خانگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر نگرش و رفتار صرفه جویانه مشترکین برق خانگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه تاثیر بازاریابی اجتماعی بر نگرش و رفتار صرفه جویانه مشترکین برق خانگی :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
نگرشها نقش بسیار مهمی در زندگی، اندیشه ها و رفتارهای فردی و اجتماعی انسان دارند. روانشناسان معتقدند که وقتینگرش فرد را تغییر میدهیم، می توانیم رفتار وی را نیز تغییر دهیم. استراتژی های بهینه سازی مصرف انرژی طی ده هایاخیر بر ابعاد روان شناختی و جامعه شناختی مصر ف کنندگان متمرکز شده است. این روش ها در کنار روش های فنی واقتصادی مورد توجه قرار گرفته است. بازاریابی اجتماعی در زمره این روش ها قرار می گیرد. اگر صرفه جویی مصرف برق را بهعنوان یک رفتار در نظر بگیریم برای بررسی و ترغیب رفتار صرفه جویی برق در مصرف کنندگان می بایستی به بررسی نگرشها و تغییر نگرش ها پرداخت . در این راستا این مقاله در تلاش است تا با بهره گیری از عناصر بازاریابی اجتماعی منجر بهشکل گیری نگرش و رفتار صرفه جویانه در مشترکین برق خانگی شود. و به بررسی تاثیر فعالیت های بازاریابی اجتماعیمراکز تولید و توزیع برق حول محورهای ترویج، قابلیت دسترسی به پیام های تبلیغاتی (مکان) ، ارتباطات اجتماعی، قیمت وسیاست بر نگرش و در نهایت بر رفتار صرفه جویانه مشترکین برق خانگی می پردازد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.