مقاله مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت های فعال در صنعت نساجی ایران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت های فعال در صنعت نساجی ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت های فعال در صنعت نساجی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت های فعال در صنعت نساجی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت های فعال در صنعت نساجی ایران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف اصلی این پژوهش، مطالعه اثر عناصر آمیخته بازاریابی بر فروش شرکت های فعال در صنعت نساجی است.بدین منظور پس از مرور مبسوط ادبیات موضوع و مطالعات کتابخانه ای گسترده، عناصر آمیخته بازاریابی جهت اینپژوهش انتخاب و پرسشنامه ای جهت توزیع بین جامعه آماری تدوین شد. ضریب آلفای کرونباخ برای پرسشنامهاین پژوهش ۰۹۳۱ بدست آمد که نشان دهنده پایایی بالای آن است. همچنین با استفاده از فرمول کوکران و حجمبالای جامعه آماری، حجم نمونه آماری این پژوهش که شامل ۱۵۰ نفر از افراد فعال در این صنعت است شناسایی شد. یافته های حاصل از پژوهش نشان می دهد که از بین عناصر آمیخته بازاریابی، «قیمت» بیشترین تأثیر را بر فروش شرکت های فعال در صنعت مورد نظر دارد و «مکان» نیز کمترین تأثیر را دارا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.