مقاله تعدیل روشنایی معابر به کمک اختصاصی سازی ولتاژ فیدر معابر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعدیل روشنایی معابر به کمک اختصاصی سازی ولتاژ فیدر معابر دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعدیل روشنایی معابر به کمک اختصاصی سازی ولتاژ فیدر معابر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعدیل روشنایی معابر به کمک اختصاصی سازی ولتاژ فیدر معابر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعدیل روشنایی معابر به کمک اختصاصی سازی ولتاژ فیدر معابر :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
صرفه جویی در انرژی های تجدید ناپذیر از اهمیت بسزائی برخوردار است، در این راستا تقاضای صرفه جویی درمصرف برق نیز افزایش یافته است. یکی از محل هایی که ممکن است اتلاف انرژی الکتریکی داشته باشیم،روشنایی معابر است. در مقاله حاضر روشی جدید برای صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی در روشنایی معابرارائه شده است. اساس این روش کاهش ولتاژ کلی فیدر معابر در برخی از معابر کم تردد در ساعاتی از شب که درآن معابر تردد نیست، می باشد. از آنجا که بعد از زمان اوج مصرف ولتاژ خروجی اکثر ترانس های توزیع زیادمی شود، ولتاژ فیدر معابر نیز تا اندازهای افزایش مییابد که این افزایش بسته به مقدار آن منجر به افزایش ۱۰ تا۴۰ درصدی مصرف لامپ های گازی در معابر می گردد. آزمایشاتی که بر روی لامپ های بخار جیوه و بخار سدیمفشار بالا ۱۱۰ وات و ۱۲۵ وات انجام شد، تغییر ولتاژ معابر بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ ولت، منجر به تغییرات ۴۰ درصدیتوان مصرفی می شود، در حالی که شدت نور لامپ حدود ۱۰ درصد تغییر کرده و لامپ به صورت پایدار کار میکند. این میزان صرفه جویی برای ۱۰۰ عدد لامپ و برای ۵ ساعت از شبانه روز در یکسال حدود ۸۷۶۰ کیلوواتساعت خواهد شد. اجرای این طرح نسبت به سیستم های کاهش توان دیگر با توجه به هزینه ی کم اجرا ونگهداری این سیستم، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.