مقاله بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی شرکت های تولید کننده سیمان بر رضایت مشتری (مطالعه مورد: شرکت سیمان ساوه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی شرکت های تولید کننده سیمان بر رضایت مشتری (مطالعه مورد: شرکت سیمان ساوه) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی شرکت های تولید کننده سیمان بر رضایت مشتری (مطالعه مورد: شرکت سیمان ساوه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی شرکت های تولید کننده سیمان بر رضایت مشتری (مطالعه مورد: شرکت سیمان ساوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی شرکت های تولید کننده سیمان بر رضایت مشتری (مطالعه مورد: شرکت سیمان ساوه) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
مشتریان و مصرف کنندگان،همواره درجستجوی عرضه کنندگانی هستندکه کالایاخدماتی به مراتب بهتربه آنها ارائه کنند و لازمه بقا در اقتصاد رقابتی و محیط متغیر امروز برای شرکت ها عملکردی هوشمندانه تر ,سخت تر و سریع تر نسبت به گذشته می باشد از اینرو استفاده از فن آوری اطلاعات در چند سال اخیرفرآیند های کسب و کار را متحول ساخته است بطوری که باگسترش اینترنت و دیگر ابزار الکترونیکی بسیاری از شرکت ها، عملکرد ها و فعالیت های خود را با فن آوری اطلاعات منطبق ساخته اند. در این تحقیق به بررسی تاثیر ابعاد کیفیت خدماتاینترنتی شرکت های تولید کننده سیمان بر رضایت مشتریان (مطالعه مورد: سیمانساوه) پرداخته شده و هدف از آن سنجش تأثیر ابعاد کیفیت خدمات اینترنتی شرکت سیمان ساوه بر رضایتمشتریان با استفاده از مدل برگرفته از مدل تی سانگ در سال ۲۰۱۰ می باشد . در این پژوهش رضایت مشتری بعنوان متغیر وابسته و خدمات اینترتنی متغییر مستقل در نظر گرفته شده است.متغیرهای کیفیت خدمات اینترنتی در این مدل عبارتند از ،ارتباط با مشتری ،ظواهر و فرم ها،امنیت و اطمینان ،عملکرد وب سایت، در این تحقیق روش گردآوری اطلاعات از طریق میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه که روایی پرسشنامه از طریق کسب نظر از اساتید و پرسشنامه استاندارد آن تهیه شده است و جامعه آماری آن، مشتریان اینترنتی شرکت سیمان ساوه می باشد که حدود ۹۰۰ نفر تخمین زده شده اند که ۲۶۹ نمونه بدست آمده است . برای تجزیه و تحلیل از تکنیک های موجود در آمار توصیفی و استنباطی استفاده شده است و جهت آزمون فرضیات تحقیق از آزمونهای کولموگروف اسمیرنف، ضریب همبستگی چندگانه، رگرسیون چندگانه و آنالیز واریانس با استفاده از نرم افزارSPSS استفاده شده است. نتایج این مطالعه نشان داد که تمامی متغییر های های کیفیتخدماتاینترنتی بر رضایت مشتریان تاثیر دارد بطوریکه عملکرد وب سایت بیشترین و ارتباط با مشتری کمترین اثر را بر رضایت مشتریان دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.