بررسی رابطه بین اضطراب و کیفیت خدمات در سازمان ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین اضطراب و کیفیت خدمات در سازمان ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین اضطراب و کیفیت خدمات در سازمان ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اضطراب و کیفیت خدمات در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین اضطراب و کیفیت خدمات در سازمان ها :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اعتبار و شهرت هر سازمانی نتیجه خدمات و فعالیت های بخش های مختلف آن است که تبلور این فعالیت ها خود را در محصولات و خدمات نشان می دهد. هدف از پژوهش حاضر مطالعه رابطه بین اضطراب کارکنان و کیفیت خدمات در سازمان ها می باشد. نتایج این پژوهش نشان می دهد رابطه مهمی و معکوسی بین اضطراب و استرس کارکنان و نحوه ی خدمات رسانی به مشتریان وجود دارند. از انجائیکه اضطراب به عنوان یک سری پاسخ های جسمی، روانی و رفتاری به فشار روانی در نظر گرفته می شود، می تواند یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت خدمات سازمانی به شمار آید و با کاهش آن از سوی سازمانها و اهمیت دادن ان می توان بسیاری از تاثیرات تخریب کننده اضطراب بر کیفیت خدمات را به حداقل رساند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.