مقاله بررسی تأثیر مشتری مداری و فروش مداری از طریق خلق ارزش و توسعه ارتباطات بررضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر مشتری مداری و فروش مداری از طریق خلق ارزش و توسعه ارتباطات بررضایتمندی مشتریان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر مشتری مداری و فروش مداری از طریق خلق ارزش و توسعه ارتباطات بررضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر مشتری مداری و فروش مداری از طریق خلق ارزش و توسعه ارتباطات بررضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر مشتری مداری و فروش مداری از طریق خلق ارزش و توسعه ارتباطات بررضایتمندی مشتریان :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر مشتری مداری و فروش مداری از طریق خلق ارزش و توسعه ارتباطات بر رضایتمندی مشتریان در کارخانه آق پروفیل آق قلا انجام گرفت.تحقیق حاضر از نوع تحقیقات علی معلولی می باشد.جامعه آماری تحقیق مشتریان کارخانه آق پروفیل آق قلا می باشد..پرسشنامه بین ۱۰۳ نفر از مشتریان توزیع شد. با استفاده از معادلات ساختاری به تحلیل داده ها توسط نرم افزار لیزرل پرداخته شد.نتایج حاکی از آن بود که مشتری مداری و فروش مداری از طریق خلق ارزش و توسعه ارتباطات بر رضایتمندی مشتریان تأثیر دارد.در این راستا ۷ فرضیه تایید شدند و تنها فرضیه تاثیر فروشمداری بر توسعه ارتباطات رد شد.در انتها پیشنهاداتی به این صنعت و صنایع مشابه ارائه شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.