مقاله آموزش فراگیر:راهکاری جهت ارتقاء اعتماد به نفس در کودکان معلول جسمی حرکتی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آموزش فراگیر:راهکاری جهت ارتقاء اعتماد به نفس در کودکان معلول جسمی حرکتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آموزش فراگیر:راهکاری جهت ارتقاء اعتماد به نفس در کودکان معلول جسمی حرکتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش فراگیر:راهکاری جهت ارتقاء اعتماد به نفس در کودکان معلول جسمی حرکتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آموزش فراگیر:راهکاری جهت ارتقاء اعتماد به نفس در کودکان معلول جسمی حرکتی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
با توجه به گسترش روزافزون ساختارهای اجتماعی و نیاز به تربیت و آماده سازی افراد برای جامعه در حال رشد و نیز تغییر وتحولات سریع جوامع و نیاز به نحوه برخورد صحیح با این تحولات ، آموزش و پرورش صحیح، پرورش قدرت استدلال و قضاوت، توانایی مواجهه با مسائل ، و نحوه تعاملات مناسب با افراد برای برآوردن نیازها از الزامات مهم روز است تا از این طریق فرد بتواند مسیر صحیح را از ناصحیح بازشناسد.درصد چشمگیری از کودکان بر اثر عوامل گوناگون دچار نقیصه هایی از نظر ذهنی و جسمی می گردند که این نقیصه یا معلولیت بعلت فقدان راه حل درمانی مناسب در تمام سنین و گاه تا آخر عمر با آنان همراه می باشد. معلولیت و ناتوانی نه تنها در جسم افراد معلول بلکه بیشتر در طرز فکرها و نگرش های افراد مزبور و دیگر افراد جوامع مختلف وجود دارد.این نگرش های منفی موجب می گردد که معلولین نسبت به سایر افراد عزت نفس و اعتماد بنفس پایین تری داشته باشند و در ارتباط اجتماعی احساس راحتی نکنند و یا در کل تعاملات اجتماعی کمتری داشته باشند.آموزش مهارت های زندگی بصورت تلفیقی باعث افزایش معنادار سلامت روانی و عزت نفس می گردد و همچنین کمک میکند تا اضطراب و نا سازگاری خای اجتماعی در آزمودنی ها کاهش یابد . هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر آموزش فراگیر بر اعتماد به نفس کودکان معلول جسمی _ حرکتی می باشد.برای رسیدن به این هدف از روش تحلیلی ، پیمایشی – توصیفی، منابع کتابخانه ای و مصاحبه بهره گیری شده است. نتایج این پژوهش نشان داد که آموزش فراگیر به تقویت اعتماد بنفس در کودکان معلول جسمی حرکتی می پردازد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.