مقاله بررسی اثرات شیو های تبلیغات بازرگانی بر جذب منابع بانکی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
21 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثرات شیو های تبلیغات بازرگانی بر جذب منابع بانکی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثرات شیو های تبلیغات بازرگانی بر جذب منابع بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثرات شیو های تبلیغات بازرگانی بر جذب منابع بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثرات شیو های تبلیغات بازرگانی بر جذب منابع بانکی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی تأثیر تبلیغات بازرگانی بر تجهیز منابع شعب بانک ملت شهر ایلام انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه مشتریان بانک ملت شهرستان ایلام در سال ۹۲ را در بر می گیرد که در شش ماه اول سال ۱۳۹۲ حداقل یکبار از خدمات و تسهیلات بانکی استفاده کرده اند. بدلیل گستردگی جامعه آماری و عدم امکان انتخاب تصادفی افراد، نمونه گیری به روش طبقه ای در دسترس صورت گرفت. حجم نمونه ۳۸۴ نفر انتخاب گردید. جهت گردآوری داده ها از دو روش کتابخانه ای و روش میدانی (استفاده از پرسشنامه محقق ساخته شامل چهار طیف: جلب توجه مشتریان، ایجاد علاقه در مشتریان، ایجاد تمایل و ایجاد عمل جذب مشتری دائم) استفاده شد. روایی پرسشنامه توسط شش تن از متخصصین حوزه مدیریت مالی و تبلیغات مورد تأیید قرار گرفت.جهت تعیین پایایی پرسشنامه نیز از روش آلفای کرونباخ استفاده شد که پایایی پرسشنامه ۰۸۹ به دست آمد. روش تجزیه و تحلیل داده های این پژوهش در دو سطح توصیفی و استنباطی صورت گرفته است در سطح توصیفی از فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار و سایرآماره ها استفاده شده است. در بخش استنباطی از ضریب همبستگی پیرسون ( r ) و رگرسیون چند متغیره با استفاده از روش ورود همزمان استفاده گردید. بر اساس نتایج حاصل از آزمون فرضیه های پژوهش ملاحظه گردید که تبلیغات بازرگانی در جلب توجه مشتریان تاثیر بسزایی دارد (سطح معنی داری =۰۰۰۰)، تبلیغات بازرگانیدرایجادعلاقه درمشتریان به افتتاح حساب تاثیر دارد (سطح معنی داری =۰۰۰۰)، تبلیغات بازرگانیدرایجاد تمایل درمشتریان به افزایش موجودی تاثیر بسزایی دارد (سطح معنی داری =۰۰۰۰)، تبلیغات بازرگانیدر ایجاد عمل جذب مشتری دائم تاثیر بسزایی دارد (سطح معنی داری =۰۰۰۰). بنابراین باتوجه به نتایج به دست آمده تبلیغات بازرگانی بر تجهیز منابع بانک ملت تأثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.