مقاله اثربخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری برخشم ناشی از سندرم قبل از قاعدگی دردختران خوابگاه حضرت زینب (س) دانشگاه مازندران


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله اثربخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری برخشم ناشی از سندرم قبل از قاعدگی دردختران خوابگاه حضرت زینب (س) دانشگاه مازندران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری برخشم ناشی از سندرم قبل از قاعدگی دردختران خوابگاه حضرت زینب (س) دانشگاه مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری برخشم ناشی از سندرم قبل از قاعدگی دردختران خوابگاه حضرت زینب (س) دانشگاه مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی آموزش گروهی شناختی – رفتاری برخشم ناشی از سندرم قبل از قاعدگی دردختران خوابگاه حضرت زینب (س) دانشگاه مازندران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این پژوهش با هدف تاثیر آموزش شناختی رفتاری بر روی خشم ناشی از سندرم قبل از قاعدگی در دانشجویان دختر دانشگاه مازندران انجام شد. روش: این پژوهش از نوع آزمایشی پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل است . جامعه تحقیق شامل ۰۶۶ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه مازندران -که در خوابگاه حضرت زینب (س) ساکن بودند. تعداد ۰۸۶ نفر ازدانشجویان جدول شناسه ماهانه سندرم قبل از قاعدگی، پرسشنامه خشم صفت حالت اسپیلبرگر – را تکمیل کردند. دانشجویانی که علائم سندرم قبل از قاعدگی را دارا بودند و نمره خشم بالای ۰۶ را داشتند، انتخاب شدند. در نهایت ۰۶ نفر، گروه نمونه را تشکیل دادند که از طریق تخصیص تصادفی در دو گروه آزمایش ۰۶ نفر( و کنترل ) ۰۶ نفر قرار گرفتند. گروه آزمایش در طی ۹ جلسه ۹۶ دقیقه ای هفته ای ۰ بار به شیوه شناختی رفتاری به صورت گروهی آموزش دیدند. آزمودنی ها پرسشنامه خشم اسپیلبرگر را قبل و پس از آموزش تکمیل کردند. – یافته ها: تحلیل کوواریانس نشان داد که میانگین نمرات خشم دانشجویان در دو گروه آزمایش و کنترل بعد از مداخله، در مقایسه با قبل از آن تفاوت ۶/ معنی داری نداشته است ۶۶ < P . نتیجه گیری: یافته های پژوهش حاضر نشان می دهد که آموزش گروهی شناختی رفتاری بر کاهش خشم ناشی از سندرم قبل از قاعدگی موثر است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.