مقاله بررسی تاثیر رسانه و زمینه های ساختاری اجتماعی بر گرایش دانشجویان دانشگاه های ارومیه به عرفان های نوظهور


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر رسانه و زمینه های ساختاری اجتماعی بر گرایش دانشجویان دانشگاه های ارومیه به عرفان های نوظهور دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر رسانه و زمینه های ساختاری اجتماعی بر گرایش دانشجویان دانشگاه های ارومیه به عرفان های نوظهور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر رسانه و زمینه های ساختاری اجتماعی بر گرایش دانشجویان دانشگاه های ارومیه به عرفان های نوظهور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر رسانه و زمینه های ساختاری اجتماعی بر گرایش دانشجویان دانشگاه های ارومیه به عرفان های نوظهور :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی عوامل و زمینههای ساختاری – اجتماعی گرایش دانشجویان دانشگاههای ارومیه به عرفانهای نوظهور وتاثیرات مستقیم و مکانیزمی رسانههای جمعی بر این پدیده انجام شدهاست. رویکرد پژوهشی این تحقیق رئالیستی و اکتشافی بوده، که با استفاده از استراتژی پسکاوانه، مدل نظری تدوین شدهاست. روش تحقیق آن پیمایش کتبی بوده که در بین ۰۵۵ نفر از دانشجویان دانشگاههای ارومیه، اطلاعات مورد نیاز جمعآوری شده است. روش نمونهگیری مورد استفاده در این پژوهش روش و شناسایی عوامل تاثیرگذار بر مسئله مورد نظر در دو سطح اجتماعی)زمینههای بنیادی و PPS نمونهگیری خوشهای ارتباطی عوامل مکانیزمی صورت گرفتهاست. نتایج این تحقیق نشان میدهد که میانگین گرایش به عرفانهای نوظهور حدود ۳۴ در مقیاس صفر تا صد بودهاست. تحلیل رگرسیونی نشان داده که متغیرهای وارده بیش از ۸۶ درصد تغییرات متغیر وابسته را پیش- بینی میکنند. از بین متغیرهای مربوط به رسانهها، متغیرهایی که تاثیر معنی داری بر متغیر وابسته داشتهاند، به ترتیب میزان تأثیر آماری عبارتاند از: شبکههای تلویزیونی ماهوارهای بتای ۵۲۲۸ ، شبکههای اجتماعی مجازی اعم از فیسبوک، تویتر و غیره بتای ۵۲۲۳ ( رسانههای جمعی داخلی) بتای ۵۲۱۴ -، و رمانها و داستانهای غیر ایرانی بتای ۵۲۱۳ . در سطح عوامل و زمینههای اجتماعی – ساختاری نیز متغیرهای تاثیرگذار بر متغیر وابسته که در معادله رگرسیونی معنیدار بودهاند، به ترتیب میزان تاثیر – عبارتاند از: دین گرایی)بتای ۵۲۲۶ -(، انسجام اجتماعی)بتای ۵۲۲۸ -(، خشنودی اجتماعی)بتای ۵۲۱۸ -(، ملیگرایی)بتای ۵۲۱۰ پایگاه اجتماعی – اقتصادی ۵۲۱۴ -(، فاصله اجتماعی نهادی)بتای ۵۲۱۵ (، عزت نفس)بتای ۵۲۱۵ -(، حمایت اجتماعی)بتای ۵۲۵۰ آنومی اجتماعی بتای ۵۲۵۰ . اعتماد اجتماعی و آشنایی با فرهنگ ایرانی تاثیر معنی داری بر متغیر وابسته نگذاشتهاند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.