مقاله بررسی نقش تبلیغات رسانه ای در گرایش زنان به جراحی زیبایی بینی مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به مراکز بیمارستانها و کلینیک ها تهران در سال ۱۳۹۲
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش تبلیغات رسانه ای در گرایش زنان به جراحی زیبایی بینی مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به مراکز بیمارستانها و کلینیک ها تهران در سال ۱۳۹۲ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش تبلیغات رسانه ای در گرایش زنان به جراحی زیبایی بینی مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به مراکز بیمارستانها و کلینیک ها تهران در سال ۱۳۹۲ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش تبلیغات رسانه ای در گرایش زنان به جراحی زیبایی بینی مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به مراکز بیمارستانها و کلینیک ها تهران در سال ۱۳۹۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش تبلیغات رسانه ای در گرایش زنان به جراحی زیبایی بینی مطالعه موردی زنان مراجعه کننده به مراکز بیمارستانها و کلینیک ها تهران در سال ۱۳۹۲ :
تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
تحقیق حاضردرسال ۱۳۹۲ باهدف بررسی عوامل اجتماعی و اقتصادی گرایش به عمل جراحی زیبایی بینی دربین زنان مراجعه کننده به مراکز کلینیک ها و بیمارستانهای شهرتهران انجام پذیرفته است عوامل مرتبط با گرایش به عمل جراحی زیبایی بینی شامل روابط اجتماعی تبلیغات رسانه ها و احساس نیاز به مقبولیت اجتماعی گروه همسالان گروه های مرجع فشارهنجاری و پایگاه اقتصادی – اجتماعی است که مورد بررسی قرارگرفته است چارچوب نظری تحقیق حاضر برگرفته از نظریات بوردیو، گیدنز، فدرستون، داگلاس وفوکو بوده است این تحقیق به لحاظ روش شناختی یک بررسی پیمایشی بااستفاده ازتکنیک پرسشنامه می باشد جامعه اماری تحقیق کلیه مراجعه کنندگان به کلینیک های جراحی زیبای درشهرتهران می باشد و چون درتحقیق حاضر جامعه اماری مشخص و قابل استنادی دراختیار هیچ ارگانی وجود ندارد بنابراین حجم نمونه تحقیق حاضر بنابه نظر استادمحترم راهنما ۵۰۰ نفر می باشند اما درحدود ۵۰پرسشنامه به دلیل تکمیل ناقص آن توسط افراد قابل استخراج نبود و درعمل ۴۵۰ پرسشنامه تکمیل شده استخراج گردید باعنایت به جمعیت اماری و حجم نمونه تحقیق ازبین انواع روشهای نمونه گیری روش نمونه گیری مناسب درچنین تحقیقی تصادفی هدفمند می باشد متغیر وابسته دراین بررسی جراحی زیبایی و متغیر مستقل مقبولیت اجتماعی می باشد که اثرمتغیر مستقل برروی متغیر وابسته بوسیله ازمون اماری ضریب همبستگی پیرسون بررسی گردیده و فرضیه مطرح شده مورد تایید قرارگرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.