مقاله رویکردهای نوین تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های آموزشی و درسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رویکردهای نوین تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های آموزشی و درسی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکردهای نوین تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های آموزشی و درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکردهای نوین تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های آموزشی و درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکردهای نوین تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های آموزشی و درسی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه استفاده از فناوری های نوین آموزشی در مدارس اکثر کشورهای دنیا گسترده شده است. در پژوهش حاضر رویکردهای نوین تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه های آموزشی و درسی برخی کشورهای پیشگام بررسی شده اند. روش پژوهش، توصیفی مبتنی بر تجزیه و تحلیل مقایسه ای بود. یافته ها نشان داد رویکرد مشترک کشورهای مورد مطالعه، بر محور توسعه نیروی انسانی و زیرساخت ها استوار است. این کشورها به تلفیق فناوری در اکثر برنامه های درسی مدارس خود اقدام کرده است. کشورهای پیشگام، هدف تبدیل شدن به یک جامعه شبکه ای و با دانش اطلاعاتی قوی را دنبال می کنند. همچنین در سیاست گذاری های تلفیق فناوری، توجه به هر دو دوره قبل از خدمت و ضمن خدمت و اجرای دوره های تخصصی برای معلمان با تاکید بر رشته های درسی آنها بسیار برجسته است. استفاده از مدل آبشاری و تربیت مشاوران چند رشته ای در این زمینه تداوم دارد. در بررسی برنامه های درسی نیز مشخص شد که کشور های مورد مطالعه، رویکرد برنامه درسی متقاطع را اتخاذ کرده اند. به علاوه، این کشورها در طرح های ابتکاری آموزشی خود، از نیاز سنجی و امکان سنجی و حمایت مالی دولت از مشارکت های گروهی استفاده می کنند. پژوهش حاضر، تدوین راهکارهای ایجاد چهارچوب قانونی، استفاده از همکاری بخش خصوصی، تدوین طرح ها برای مناطق دورافتاده، استفاده از مدل آبشاری در تربیت معلمان، تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در تمامی برنامه های درسی و ارزشیابی منسجم از طرح ها را برای نظام آموزش و پرورش ایران پیشنهاد می کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.