مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد برند خدمات بر ایجاد وفاداری از طریق اعتماد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد برند خدمات بر ایجاد وفاداری از طریق اعتماد دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد برند خدمات بر ایجاد وفاداری از طریق اعتماد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد برند خدمات بر ایجاد وفاداری از طریق اعتماد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تاثیر ابعاد برند خدمات بر ایجاد وفاداری از طریق اعتماد :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
هدف از انجام این مطالعه، بررسی میزان تاثیر گذاری ابعاد برند خدمات ( ارتباطات برند، تجربه برند، کیفیت خدمات برند)، برایجاد وفاداری برند از طریق اعتماد برند میان مشتریان شعب بانک ملی در استان گیلان است، برای دستیابی به هدف پژوهش، با مرور ادبیات پژوهشی موجود در حوزه ی ارتباطات برند، تجربه برند، کیفیت خدمات، اعتماد برند، وفاداری به برند با توجه به مدل مفهومی زهیر و همکاران صورت گرفت. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان و مشتریان شعب بانک ملی استان گیلان بوده است. برای جمع آوری داده ها، مطالعه میدانی رو نمونه ای شامل ۵ شعبه بانک ملی در استان گیلان و با استفاده از نمونه گیری خوشه ای و تصادفی ساده انجام شده است. فرضیه های پژوهش با استفاده از روش معادلات ساختاری مورد آزمون قرارگرفت. داده های حاصل نیز با استفاده از نرم افرار آماریLisrel و Spss تحلیل شد. یافته ها نشان می دهد که ارتباطات برندتجربه برند و کیفیت خدمات بر اعتماد برند تاثیر مثبت معناداری دارد و همچنین تاثیر اعتماد برند بر وفادری برند نیز معنادار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.