مقاله طبقه بندی مولفه های بازاریابی سبز در شرکت های تولید مواد پلی اتیلنی


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طبقه بندی مولفه های بازاریابی سبز در شرکت های تولید مواد پلی اتیلنی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طبقه بندی مولفه های بازاریابی سبز در شرکت های تولید مواد پلی اتیلنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طبقه بندی مولفه های بازاریابی سبز در شرکت های تولید مواد پلی اتیلنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طبقه بندی مولفه های بازاریابی سبز در شرکت های تولید مواد پلی اتیلنی :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
امروزه محیط زیست بطور فزاینده ای به مسئله ای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است . بازاریابی سنتی بیش از حد بر خواسته های مشتریان تاکید می کند و رفاه اجتماعی و مسائل محیط زیستی را به حساب نمی آورد. این مسئله در تمام ابعاد سازمان ها وارد شده و بازاریابی را نیز تحت تاثیر قرار داده و منجر به پیدایش مفهوم . بازاریابی سبز شده است . آنچه از پی می آید مروری است بر پیدایش مفهوم بازاریابی سبز . عصر های بازاریابی سبز و چالش های هر دوره و نیز آشنایی با آمیخته های بازاریابی سبز که دریچه ای را به سوی نسل آینده بازاریابی خواهد گشود . این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی می باشد. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل ۱۱ نفر از کارکنان شرکت رنگین پلاست آمل است. از ابزار پرسشنامه استاندارد برای جمع آوری اطلاعات استفاده شد و با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس داده های پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از آن است که تبلیغات سبز در بالاترین اولویت نسبت به سایر مولفه ها قرار دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.