مقاله ارزیابی آسیب پذیری ناشی از آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی آسیب پذیری ناشی از آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی آسیب پذیری ناشی از آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی آسیب پذیری ناشی از آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی آسیب پذیری ناشی از آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
یکی از پیش نیازهای دستیابی به شرایط ایمن جهت سیر و حرکت وسائل نقلیه ریلی در راه آهن سریع السیر ارزیابی و تحلیل دقیق وضعیت موجود شبکه سراسری راه آهن به خصوص نواحی صعب العبور و کوهستانی می باشد. ناحیه راه آهن زاگرس واقع بر مسیر راه آهن سراسری تهران – جنوب یکی از صعب العبورترین نواحی راه آهن ایران به شمار میرود. به علت عبور بخش قابل توجهی از این ناحیه در مسیر کوهستانی، این منطقه دارای سازه های متعدد از قبیل پل، تونل، آبگذر، کانالهای زمینی و ارتفاعی و ; می باشد. تونلهای این ناحیه ضمن اینکه فاقد سیستم تهویه مناسب بوده، اکثر آنها دارای طول زیاد می باشند و اغلب دهانه های ورودی آنها به پرتگاههای خطرناک مشرف می شوند. با توجه به این موارد و با در نظر گرفتن شرایطی که منجر به آتش سوزی قطارهای مسافری درون این تونلها می شود ضرورت پرداختن به این موضوع جهت آمادگی مقابله با این بحران مشخص می گردد. در این تحقیق که با استفاده از تجربیات گذشته در زمینه مدیریت بحران صورت گرفته، با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی AHP و دخالت دادن شاخص هایی چون طول تونل، شعاع قوسهای درون تونل،سطح مقطع تونل، نزدیکی به ایستگاههای مجاور و وجود پنجره در تونلها نسبت به تخمین آسیب پذیری ناشی از آتش سوزی قطارهای مسافری در داخل تونلهای بالای ۱۰۰۰ متر اقدام گردید. نتایج حاکی از آن است که متاسفانه بیش از ۶۰ درصد این تونلها (بر حسب متر طول تونل) در بازه آسیب پذیری زیاد تا بحرانی قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.