مقاله مدلسازی الکترومغناطیسی و کنترل تعلیق نمونه واقعی بوژی قطار مگلو EMS ترنسرپید۷
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی الکترومغناطیسی و کنترل تعلیق نمونه واقعی بوژی قطار مگلو EMS ترنسرپید۷ دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی الکترومغناطیسی و کنترل تعلیق نمونه واقعی بوژی قطار مگلو EMS ترنسرپید۷ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی الکترومغناطیسی و کنترل تعلیق نمونه واقعی بوژی قطار مگلو EMS ترنسرپید۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی الکترومغناطیسی و کنترل تعلیق نمونه واقعی بوژی قطار مگلو EMS ترنسرپید۷ :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
قطار های سریع السیر EMS که بر مبنای تعلیق الکترومغناطیسی هستند، در سیستم حمل ونقل ریلی توانسته اند جایگاه ویژه ای پیدا نماید. در این مقاله ابتدا ساختار بوژی قطار EMS مورد بررسی قرار خواهد گرفت. برای شناور شدن قطار و کنترل فاصله هوایی یک سانتی متری از سطح ریل، نحوه مدلسازی دینامیکی و مدلسازی مغناطیسی صحیح بوژی، نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است، لذا در ادامه با بیان روابط مغناطیسی و قوانین حاکم بر الکترومغناطیس، مدل مدار مغناطیسی بوژی بادر نظر گرفتن جایگاه وتعداد عملگرهای آن استخراج خواهد شد. سپس مقدار جریان کنترلی هرکدام از عملگرها و میزان نیروی تولیدی هریک بیان می شود. در ادامه با بیان معادلات دینامیکی و خطی سازی معادلات حول نقطه کار اقدام به طراحی کنترل کننده PD برای هر کدام از ۲۰ عملگر بوژی نموده و در نهایت با بررسی نتایج شبیه سازی ها، خصوصیاتی همچون مقاوم بودن،سرعت پاسخ زیاد و مورد اطمینان بودن و دقت کنترل کننده مذکور شرح داده شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.