مقاله تلفیقی ازمدیریت ارتباط با مشتری crm و مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD برای بهبود رضایت مشتریان موردمطالعه: مشتریان بانک تجارت یزد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تلفیقی ازمدیریت ارتباط با مشتری crm و مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD برای بهبود رضایت مشتریان موردمطالعه: مشتریان بانک تجارت یزد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تلفیقی ازمدیریت ارتباط با مشتری crm و مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD برای بهبود رضایت مشتریان موردمطالعه: مشتریان بانک تجارت یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تلفیقی ازمدیریت ارتباط با مشتری crm و مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD برای بهبود رضایت مشتریان موردمطالعه: مشتریان بانک تجارت یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تلفیقی ازمدیریت ارتباط با مشتری crm و مدل گسترش عملکرد کیفیت QFD برای بهبود رضایت مشتریان موردمطالعه: مشتریان بانک تجارت یزد :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
تحویل خدماتی که به طور مداوم نیازهای مشتری را برآورده می کنند یک موضوع اساسی و مهم برای بانک ها است. هدف پژوهش حاضر ارائه راهکارهایی برای بهبود رضایت مشتریان با بکارگیری تلفیقی از مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) و مدل گسترش عملکرد کیفیت ( QFD ) می باشد. پیشرفت تکنولوژی و مدیریت اطلاعات به بانک ها برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود کمک کرده اند. با پیشرفت اینترنت و تکنولوژی ارتباطات، بانک ها از ابزارهای پردازش داده ها و مدیریت اطلاعات برای توسعه استراتژی کسب و کار مشتری محور خود استفاده می کنند. این ابزارها،که CRM نامیده می شود برای همزمانی و ادغام فعالیت های عملکردی جهت تأمین نیازهای مشتری بصورت کارآمد استفاده می شوند. این مطالعه تلاش می کند تا استراتژی های جدیدی را در مسیر بهبود فاکتورهای اصلی موفقیت CRM در سه مرحله در بانک تجارت یزد توسعه دهد. در مرحله اول، اهمیت فاکتورهای CRM را با استفاده از روش TOPSIS و یک بررسی جامع همراه با پرسشنامه تعیین کردیم. در مرحله بعد ما وضعیت کنونی این فاکتورها را در مورد مطالعه خود مقیاس بندی کردیم و دریافتیم که برخی فاکتورها حیاتی هستند ( که این کار با نرم افزار MINITAB صورت گرفت ) این فاکتورها صدای مشتریان ( VOC ) نام دارند و به صورت ورودی مدل QFD با استفاده از مصاحبه با متخصصان بانک و خبرگان دانشگاه و طراحی پرسشنامه استاندارد برای ۱۲۰ نفر به عنوان حجم نمونه از بین دانشجویان دانشگاه یزد که از خدمات بانک تجارت استفاده می کنند انتخاب گردیدند.بر این اساس پیشنهاد می گردد جهت بهبود رضایت مشتریان، به روز رسانی تکنولوژی، پایش اطلاعات رقبای داخلی و خارجی، آموزش نیروی انسانی و تاکید بر مشتری گرایی مد نظر قرار گیرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.