مقاله جایگاه رسانه های جمعی درجامعه اسلامی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه رسانه های جمعی درجامعه اسلامی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه رسانه های جمعی درجامعه اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه رسانه های جمعی درجامعه اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه رسانه های جمعی درجامعه اسلامی :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
اثرگذاری وسائل ارتباط جمعی بسیار وسیع و گوناگون می باشد،این اثار ممکن است در دراز مدت و یا ددر کوتاه مدت بروز نماید.ممکن است قوی یا ضعیف باشد.این آثار ممکن است از جنبه های مختلفی که در محتوای ارتباطات وجود دارد.نشات گیرد،ممکن است،روانی،سیاسی،اقتصادی و اجتماعی باشد و همچنین احتمال دارد بر روی عقاید،ارزش ها،مهارت ها،سلیقه ها و رفتارهای ظاهری تاثیر بگذارد. امام خمینی ( قدس سره ) درباره رسالت رسانه ها می فرماید: این دستگاه هارسانه ها دستگاه های تربیتی است. باید تمام اقشار ملت با این دستگاه ها تربیت بشوند، یک دانشگاه عمومی است، دانشگاه ها، دانشگاه های موضعی است؛ این دانشگاه عمومی است؛ یعنی دانشگاهی است که در تمام سطح کشور گسترده است و وظیفه داردکه با مردم حکم معلم و شاگرد داشته باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.