مقاله بررسی تطبیقی مدیریت زمان دراجرایی شدن نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تطبیقی مدیریت زمان دراجرایی شدن نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی مدیریت زمان دراجرایی شدن نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی مدیریت زمان دراجرایی شدن نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی مدیریت زمان دراجرایی شدن نظام تحول بنیادین آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
بررسی حاضر مدیریت زمان آموزش را در اجرایی شدن سند تحول بنیادین دوره ی ابتدایی مورد توجه قرار می د هد دوره ی ابتدایی که شالوده و زیر بنای دوره های تحصیلی دیگر است بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری سرلوحه ی برنامه های تحول بنیادین قرارگرفته است که سازماندهی زمان یکی از مؤلفه های اجرایی شدن آن به شمار می رود این پژوهش از نوع تحلیلی توصیفی بوده که نتایج آن بر اساس – آمار و داده های ارائه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد تجزیه وتحلیل قرار هر ته است، یا ته ها نشان می دهد: که بین زمان رسمی آموزش با زمان واقعی آن در مدارس کشور اصله وجود دارد در دوره ابتدایی که باید در طول سال ۰۸۸ جلسه درسی تشکیل گردد با احتساب تعطیلات سالانه ۲۴۲ جلسه آموزشی و درسی در مدرسه تشکیل خواهد شد، یعنی ۲۲ جلسه کمتر از آنچه مقررشده است از طر فی بین میزان فعالیت آموزهاران و دبیران در مدارس تفاوت مشاهده می شود، زیرا معلمان ابتدایی در طول سال ۳۶ روز بیشتر از دبیران در مدرسه حضور می یابند، این در حالی است که آموزگاران نسبت به معلمان دوره راهنمایی و متوسطه ۱۲۲ ساعت بیشتر در طول سال تحصیلی فعالیت آموزشی انجام می دهند با توجه به جایگاه و اهمیت دوره آموزش ابتدایی، پژوهش حاضر این مساله را مورد توجه قرار داده است که نقش مدیریت زمان بر اجرایی شدن سند تحول بنیادین چگونه است؟ و به منظور کیفیت بخشی به فعالیت ها و برنامیه های مصوب وزارت آمیوزش و پرورش چه راهکارهایی باید ارائه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.