مقاله بررسی رابطه ارگونومی محیطی مدارس با برخی اندازه های آنتروپومتری دانش آموزان مطالعه موردی،مدارس ابتدایی شهری میاندوآب


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ارگونومی محیطی مدارس با برخی اندازه های آنتروپومتری دانش آموزان مطالعه موردی،مدارس ابتدایی شهری میاندوآب دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ارگونومی محیطی مدارس با برخی اندازه های آنتروپومتری دانش آموزان مطالعه موردی،مدارس ابتدایی شهری میاندوآب  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ارگونومی محیطی مدارس با برخی اندازه های آنتروپومتری دانش آموزان مطالعه موردی،مدارس ابتدایی شهری میاندوآب،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ارگونومی محیطی مدارس با برخی اندازه های آنتروپومتری دانش آموزان مطالعه موردی،مدارس ابتدایی شهری میاندوآب :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
هدف از این پژوهش، بررسی رابطه تناسب ارگونومی محیطی مدارس با برخی اندازه های آنتروپومتری دانش آموزان مقطع ابتدایی شهری میاندوآب می باشد، که در این پژوهش بعداندازه های آنتروپومتری، یکی از ابعاد ارگونومی مورد بررسی قرار گرفت. برای این منظور از بین کلیه دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی مدارس ابتدایی شهری منطقه ۱ میاندوآب، که ۸۶ کلاس و ۹۱۱۲ نفردولتی وغیردولتی بوده ودر سال تحصیلی ۱۹۲۹ ۲۹ مشغول به تحصیل بودند، تعداد ۹۷۱ نفراز دانش آموزان ۱۱۸ نفر پسر و ۱۸۱ نفر – دخترو ۹۱ نفر ازمعلمان پایه پنجم، با روش تصادفی خوشه ای چند مرحله ای، برای مطالعه انتخاب شدندو بعد از انتخاب حجم نمونه، برای سنجش متغیرها از پرسشنامه ارگونومی محیطی که حاوی ۹۶ گویه بود وتوسط دانش آموزان ومعلمان پایه پنجم تکمیل شدوهمچنین پرسشنامه انگیزش تحصیلی هارتر که حاوی ۹۹ گویه بودوتوسط دانش آموزان پایه پنجم تکمیل شد، استفاده شد.تحقیق فوق از نوع تحقیقات توصیفی ،همبستگی بوده وبه لحاظ هدف نیز کاربردی واز نظراجرا پیمایشی می باشد.جهت تجزیه وتحلیل اطلاعات از دو روش بهره گرفته شد:از روش توصیفی برای تشریح بهتر وبیشتر نتایج کاراستفاده شدودر این قسمت از آمارهای فراوانی ودرصد ونمودار برای شرح بیشتر متغیرها استفاده شد.به نحوی که نتایج حاصل شده براحتی قابل فهم ودرک مطالعه کنندگان بوده.ودر قسمت استنباطی، برای تجزیه وتحلیل داده های تحقیق از تجزیه وتحلیل ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد.وبه طور کلی نتیجه زیر بدست آمدکه: داشتن تناسب اندازه های آنتروپومتری دانش آموزان با ارگونومی محیطی مدارس مقاطع ابتدایی شهری میاندوآب، رابطه معناداری دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.