مقاله شناسایی اجزای حسابرسی بازاریابی وتجزیه و تحلیل مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی اجزای حسابرسی بازاریابی وتجزیه و تحلیل مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی اجزای حسابرسی بازاریابی وتجزیه و تحلیل مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی اجزای حسابرسی بازاریابی وتجزیه و تحلیل مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی اجزای حسابرسی بازاریابی وتجزیه و تحلیل مشتری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
حسابرسی بازاریابی ابزاری است که میزان ارزش ، خطر و کارایی تلاشهای واحد بازاریابی سازمان را می سنجد . نقطه شروع حسابرسی بازاریابی فعالیت هایی است که در واحد بازاریابی داخل شرکت انجام می شود و فعالیت هایی که در این قسمت از سازمان انجام می شود در اصطلاح ، فرصتها یا خطرات نامیده می شود . در بازار ، مشتری نقش اصلی را بازی می کند و ارزش یک مشتری به معنی نقش یک مشتری یا یک گروه از مشتریان با اهداف کمیتی و کیفیتی برای سازمان است که در عمل چندین روش برای ارزیابی ارزش مشتری از جمله روش ABC ، روش تجزیه و تحلیل سودآوری مشتری ، ارزش طول عمر مشتری ، روش نمونه کارها ، روش مدلهای ارزیابی ریاضی وجود دارد . واحد مشتری تنها از طریق نقش او در نسبت درآمد یا سود شرکت بیان می شود اما فعالیتهای دیگری از قبیل اطلاعات ، فروش متقابل بالقوه ، ایجاد یک تصویر مثبت ، معرفی مشتریان جدید برای سازمان حائز اهمیت است . تمرکز ، بر روی تحلیلهای ارزش فراهم شده به مشتری و ارزش مشتری برای سازمان است . بنابراین هدف اصلی این مقاله ارائه روشهای اصلی تجزیه و تحلیل ارزش ایجاد شده برای مشتری توسط شرکت و ارزش مشتری برای شرکت می باشد که به منظور ایجاد استراتژی بازاریابی شرکت صورت می گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.