مقاله بررسی عوامل موثر بر کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی از دیدگاه معلمان راهنمایی شهرستان آمل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل موثر بر کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی از دیدگاه معلمان راهنمایی شهرستان آمل دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی از دیدگاه معلمان راهنمایی شهرستان آمل کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی از دیدگاه معلمان راهنمایی شهرستان آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی از دیدگاه معلمان راهنمایی شهرستان آمل :
تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
این پژوهش با عنوان بررسی عوامل موثر بر کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی از دیدگاه معلمان راهنمایی شهرستان آمل در سال تحصیلی۹۰-۹۱ پرداخته است. این تحقیق داری سه فرضیه :-۱ توانایی معلمان در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی موثر است. -۲ نقش تجهیزات و منابع مدرسه در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی موثر است. -۳ نقش آموزش های ضمن خدمت در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی موثر است. با هیجده سوال محقق ساخته در شهرستان آمل ابتدا با انجام پیش آزمون ضریب آلفای کرونباخ ۰/۹۲۸ بدست آمده است .پس از اجرای کامل پرسشنامه نتایج بشرح زیر بوده است. با توجه به سطح همبستگی محاسبه شده بین عوامل موثر در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی کلیه همبستگی های محاسبه شده در سطح کوچکتر۰/۰۱ و فاصله اطمینان ۹۹/۹%معنی دار بوده و متغیر های مطالعه و بررسی نقش معلمان در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی و مطالعه و بررسی نقش آموزش های ضمن خدمت در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی به ترتیب با میزان همبستگی ۰/۹۸و۰/۹۷ دارای بیشترین همبستگی و متغیر های مطالعه و بررسی نقش تجهیزات و منابع مدرسه در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی با مقدار همبستگی۰/۹۶ دارای کمترین مقدار همبستگی نسبت عوامل موثر در کاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی برخوردار بوده اند. با توچه به سطح معنی داری آزمون F برای هر سه فرضیه که برابر با۰/۰۰۰ بوده تاثیر پیش بینی بکارگیری بکارگیری مطالعه و بررسی نقش معلمان و تجهیزات و منابع مدرسه و کلاس های ضمن خدمت را درکاربرد تکنولوژی آموزشی از بعد فرآیندی معنی دار می داند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.