مقاله بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با استفاده ازروشهای HOQ و FAHP
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با استفاده ازروشهای HOQ و FAHP دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با استفاده ازروشهای HOQ و FAHP کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با استفاده ازروشهای HOQ و FAHP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با استفاده ازروشهای HOQ و FAHP :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
هدف ازپژوهش حاضر ارایه ی راهکارهایی جهت ایجادبسترمناسب برای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی درسازمان منطقه ی ویژه ی اقتصادی انرژی پارس بااستفاده ازخانه کیفیت مدل QFD فازی است جامعه اماری شامل مدیران و کارشناسان سازمان و شرکت های تامین کننده و مشتری و همچنین نخبگان علمی و انجمنهای حمایت ازمحیط زیست به عنوان نمایندگان جامعه ی بومی می باشد جهت تعیین معیارهای پژوهش ۱۴ مورد انتظارات ذینفعان درزمینه ی مسئولیت پذیری اجتماعی و ۲۱ مورد ا لزامات فنی برای پاسخگویی به انتظارات ازمنابع مطالعاتی مربوط و استاندارد ایزو ۲۶۰۰۰ مسئولیت پذیری اجتماعی با نظر خبرگان استخراج شد سپس پرسشنامه های محقق ساخته بااستفاده ازروش نمونه گیری هدفمند و قضاوتی دربین نمونه ی اماری توزیع شده و داده های گرداوری شده بااستفاده ازروش FAHP FQFD و نرم افزار Excelموردتجزیه و تحلیل قرارگرفت یافته ها نشان داد ازبین الزامات فنی مهمترین آنها عبارتنداز:ارتقا مسئولیت پذیری اجتماعی درحوزه نفوذ عدم تبعیض و حمایت ازگروه های اسیب پذیر استخدام و روابط استخدامی و شرایط کاری و حمایت اجتماعی جلوگیری ازالودگی و بهداشت و سلامت باتوجه به ماهیت اصلی مسئولیت پذیری اجتماعی که توجه و تمرکز برنیازهای گروه های ذینفع می باشد نتیجه پژوهش تناسب بالای مدل QFD برای ترجمه ی انتظارات به الزامات فنی را نشان داد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.