مقاله بررسی مقایسه ای معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم شهر بافق
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مقایسه ای معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم شهر بافق دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مقایسه ای معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم شهر بافق کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسه ای معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم شهر بافق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مقایسه ای معیارهای تدریس اثربخش از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی، متوسطه اول ومتوسطه دوم شهر بافق :
تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
پژوهش حاضر به منظور بررسی مقایسه ای معیارهای تدریس اثربخش ازدیدگاه معلمان دوره ابتدایی متوسطه اول و متوسطه دوم شهربافق طراحی و اجرا گردید این پژوهش ازلحاظ هدف تحقیقی کاربردی و ازلحاظ اجرا یک پژوهش توصیفی پیمایشی بود جامعه اماری پژوهش شامل کلیه معلمان مردوزن شهربافق درسال تحصیلی ۹۲-۹۳ بود که درمجموع ۶۷۴ نفر براورد شدند و ازاین تعداد ۲۴۸ نفر ۹۸مرد و ۱۵۰زن به روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چندمرحله ای به صورت طبقه ای متناسب به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند داده ها و اطلاعات مورد نیاز ازطریق پرسشنامه محقق ساخته جمع اوری گردید روایی پرسشنامه بااستفاده ازروش محتوایی حاصل گردید و برای تعیین پایایی ابزار ازالفای کرونباخ استفاده شد که ضریب الفا برای همه سازه ها بالاتر از۰/۷ و مطلوب بود یافته ها نشان داد که نگرش معلمان مورد مطالعه درمورد میزان تاثیر معیارهای فردی علمی حرفه ای و ارزشیابی و پشتیبانی درتدریس اثربخش درجامعه اماری این تحقیق بیشتر ازمتوسط موردنظر است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.