مقاله ارزیابی آمیخته بازاریابی موثر بر تصمیم بر خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی محصول پنیر پروبیوتیک شرکت شیر پکاه آذربایجان شرقی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی آمیخته بازاریابی موثر بر تصمیم بر خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی محصول پنیر پروبیوتیک شرکت شیر پکاه آذربایجان شرقی) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی آمیخته بازاریابی موثر بر تصمیم بر خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی محصول پنیر پروبیوتیک شرکت شیر پکاه آذربایجان شرقی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی آمیخته بازاریابی موثر بر تصمیم بر خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی محصول پنیر پروبیوتیک شرکت شیر پکاه آذربایجان شرقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی آمیخته بازاریابی موثر بر تصمیم بر خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی محصول پنیر پروبیوتیک شرکت شیر پکاه آذربایجان شرقی) :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
انتخاب آمیخته بازاریابی مناسب و پویا همواره یکی از چالش های اساسی مدیران بازاریابی است. در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و; جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، تروج) و تعیین اولویت نسب هر کدام که در واقع شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد. این پروژه به شناسایی و رتبه بندی مهمترین عناصر آمیخته بازاریابی در خرید پنیر پروبیوتیک از دید مشتریان پرداخت. برای تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و آزمون t تک گروهی و آزمون فریدمن استفاده شد. نتایج نشان داد که بعد از توزیع آمیخته بازاریابی اولویت بالاتری نسبت به دیگر ابعاد، از دیدگاه مشتریان دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.